Thalys door doodspoor te FBMZ
euh ja ok ma te veel bakens te kort op elkaar zouden dan weer voor interferrentie kunnen zorgen daarom dat men eigenlijk iets zou willen dat een beetje werkt zoals het franse tvm systeem dat via het spoor gaat maar op vlak van weergave naar de bestuurder toe is de tbl 2/3 dan weer beter, zoals je merkt heeft alles zijn voor en nadelen
Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
echt niet hoor, ik neem wekelijks de L-trein Ottignies-Leuven die in leuven aankomt op spoor D (doodlopend), de rijdt echt wel 40 km/h aan het begin van het perron zeRhB schreef:Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
a het gevoel bedriegt soms serieus, 2 dan past de meerderheid van de bestuurders hun regels niet toe als ze tot het eind 40 blijven rijden (de laatste 200m max 20)Shrek schreef:echt niet hoor, ik neem wekelijks de L-trein Ottignies-Leuven die in leuven aankomt op spoor D (doodlopend), de rijdt echt wel 40 km/h aan het begin van het perron zeRhB schreef:Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland