Thalys door doodspoor te FBMZ

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

euh ja ok ma te veel bakens te kort op elkaar zouden dan weer voor interferrentie kunnen zorgen :-) daarom dat men eigenlijk iets zou willen dat een beetje werkt zoals het franse tvm systeem dat via het spoor gaat :-) maar op vlak van weergave naar de bestuurder toe is de tbl 2/3 dan weer beter, zoals je merkt heeft alles zijn voor en nadelen
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ging ERMTS niet alle voordelen combineren? :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:ging ERMTS niet alle voordelen combineren? :P
normaal wel
RhB

Bericht door RhB »

Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

RhB schreef:Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
echt niet hoor, ik neem wekelijks de L-trein Ottignies-Leuven die in leuven aankomt op spoor D (doodlopend), de rijdt echt wel 40 km/h aan het begin van het perron ze :wink:
RhB

Bericht door RhB »

Ik spreek enkel, over hoe mijn monitor het mij heeft aangeleerd.
Jochen
Berichten: 84
Lid geworden op: 04 feb 2006, 20:21

Bericht door Jochen »

zijn er nog nergens foto's van den motorwagen in't daglicht te bespeuren?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:
RhB schreef:Je kunt gaan overbeveiligen, en dan gaat de mens op de beveiligingssystemen vertrouwen. Wat als er iets ernstig voorkomt. En als TB je op een doodspoor wordt gestuurd, dan ga je toch niet de toegestane 40 Km/h rit op zicht toepassen.
In de reguliere dienst en je loopt op een doodlopenspoor en je hebt het bakenteken gezien dan rij je aan het begin van het perron toch 20 Km/h.
echt niet hoor, ik neem wekelijks de L-trein Ottignies-Leuven die in leuven aankomt op spoor D (doodlopend), de rijdt echt wel 40 km/h aan het begin van het perron ze :wink:
a het gevoel bedriegt soms serieus, 2 dan past de meerderheid van de bestuurders hun regels niet toe als ze tot het eind 40 blijven rijden (de laatste 200m max 20)
paljas

Bericht door paljas »

Ik zie nu pas deze topic. Schone foto's mede dankzij onze brossel op de 2de foto. Een collega heeft meerdere foto's genomen en zal ze eens proberen te bemachtigen.
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

paljas schreef:Ik zie nu pas deze topic. Schone foto's mede dankzij onze brossel op de 2de foto. Een collega heeft meerdere foto's genomen en zal ze eens proberen te bemachtigen.
Bij den ES zijn 't toch niet allemaal Paljas(sen) :)
Plaats reactie