HLE11 met INT ?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Slos

Bericht door Slos » 29 mar 2006, 22:26

Bert schreef: Ik heb al eens een foto gezien met een 11 en groene M2's zou het deze zijn?
Deze? Van bovenleidingen ken ik niet veel, maar dat ziet er mij geen Belgische bovenleiding uit. Misschien ook instructieritten?
Bijlagen
1181-9.jpg
1181-9.jpg (98.4 KiB) 2855 keer bekeken


Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 718
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling » 30 mar 2006, 08:32

rvdborgt schreef:
Steven schreef:mmm die nachttrein is normaal altijd door bestuurders van antwerpen noord gedaan geweest de laatste jaren (zeker van 99 tot laatste rit) en die mannen kennen geen hle 11)
De nachttrein had een locwissel in Roosendaal.

Groetjes,

Rian
Dit is niet altijd zo geweest, 288 reed met een 25,5 van Amsterdam tot soms Brussel Zd, waar er een t15/t18/t40.100 voor kwam, of soms door tot Quevy waar ze een sncf 16.000 voor zetten. Brussel Zuid reed die toen van Roosendaal tot Quevy en zelfst tot Aulnoye, waar we de 289 terug deden tot Brussel

Gebruikersavatar
Mark7758
Berichten: 573
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 » 30 mar 2006, 09:49

Slos schreef:
Bert schreef: Ik heb al eens een foto gezien met een 11 en groene M2's zou het deze zijn?
Deze? Van bovenleidingen ken ik niet veel, maar dat ziet er mij geen Belgische bovenleiding uit. Misschien ook instructieritten?
Is inderdaad in Nederland.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.

sable

Bericht door sable » 30 mar 2006, 10:15

Zeker Nederland, maar wat die paal zo ver van 't spoor doet weet ik ook niet.

Gebruikersavatar
Mark7758
Berichten: 573
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 » 30 mar 2006, 10:52

Daar lag vroeger nog een spoor. En het spoor weghalen is makkelijk.
Maar om dan een nieuw bovenleiding portaal te plaatsen is nogal duur.
Dus doen we niet. We zijn niet voor niets de Zuinige Nederlanders.
Soms iets te zuining. :twisted:
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.

sable

Bericht door sable » 30 mar 2006, 11:04

De andere portalen waren vervangen (schijn).

Gebruikersavatar
Mark7758
Berichten: 573
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 » 30 mar 2006, 11:46

Zelfde type. Onder het portaal lag een wissel.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.

sable

Bericht door sable » 30 mar 2006, 12:02

ah!

Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 20556
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven » 30 mar 2006, 12:10

gelijkaardige situaties kan je langs belgische lijnen ook nog terugvinden hoor, zeker als een uitwijkspoor vrij recent verdwenen is

sable

Bericht door sable » 30 mar 2006, 12:26

Ik woon niet in België en ik ga niet genoeg om dat te merken.

Gebruikersavatar
Mark7758
Berichten: 573
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 » 30 mar 2006, 15:19

Moet je doen.
- Het beste land om te vertoefen.
- Heerlijke dineer tenten.
- Leuke fotostekjes.
- Hele aardige TBers. (Je wordt soms doof door hun getoeter.)
- Hele mooie treinen.
- En nog veel meer.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.

Bert

Bericht door Bert » 30 mar 2006, 16:19

Slos schreef:
Bert schreef: Ik heb al eens een foto gezien met een 11 en groene M2's zou het deze zijn?
Deze? Van bovenleidingen ken ik niet veel, maar dat ziet er mij geen Belgische bovenleiding uit. Misschien ook instructieritten?
Ja het was deze foto dat ik bedoelde. :wink:

Sander

Bericht door Sander » 31 mar 2006, 15:59

Mark7758 schreef:Daar lag vroeger nog een spoor. En het spoor weghalen is makkelijk.
Maar om dan een nieuw bovenleiding portaal te plaatsen is nogal duur.
Dus doen we niet. We zijn niet voor niets de Zuinige Nederlanders.
Soms iets te zuining. :twisted:
Waarom zou je dat portaal gaan vervangen als het zo ook effectief is...? :roll:

Greg

Bericht door Greg » 31 mar 2006, 17:28

Steven schreef:gelijkaardige situaties kan je langs belgische lijnen ook nog terugvinden hoor, zeker als een uitwijkspoor vrij recent verdwenen is
Zoals in Ezemaal bijvoorbeeld.

Bert

Bericht door Bert » 31 mar 2006, 18:33

Greg schreef:
Steven schreef:gelijkaardige situaties kan je langs belgische lijnen ook nog terugvinden hoor, zeker als een uitwijkspoor vrij recent verdwenen is
Zoals in Ezemaal bijvoorbeeld.
Op iedere lijn zijn er wel. :wink:

Plaats reactie