Pagina 2 van 3

Geplaatst: 29 mar 2006, 22:26
door Slos
Bert schreef: Ik heb al eens een foto gezien met een 11 en groene M2's zou het deze zijn?
Deze? Van bovenleidingen ken ik niet veel, maar dat ziet er mij geen Belgische bovenleiding uit. Misschien ook instructieritten?

Geplaatst: 30 mar 2006, 08:32
door e49memling
rvdborgt schreef:
Steven schreef:mmm die nachttrein is normaal altijd door bestuurders van antwerpen noord gedaan geweest de laatste jaren (zeker van 99 tot laatste rit) en die mannen kennen geen hle 11)
De nachttrein had een locwissel in Roosendaal.

Groetjes,

Rian
Dit is niet altijd zo geweest, 288 reed met een 25,5 van Amsterdam tot soms Brussel Zd, waar er een t15/t18/t40.100 voor kwam, of soms door tot Quevy waar ze een sncf 16.000 voor zetten. Brussel Zuid reed die toen van Roosendaal tot Quevy en zelfst tot Aulnoye, waar we de 289 terug deden tot Brussel

Geplaatst: 30 mar 2006, 09:49
door Mark7758
Slos schreef:
Bert schreef: Ik heb al eens een foto gezien met een 11 en groene M2's zou het deze zijn?
Deze? Van bovenleidingen ken ik niet veel, maar dat ziet er mij geen Belgische bovenleiding uit. Misschien ook instructieritten?
Is inderdaad in Nederland.

Geplaatst: 30 mar 2006, 10:15
door sable
Zeker Nederland, maar wat die paal zo ver van 't spoor doet weet ik ook niet.

Geplaatst: 30 mar 2006, 10:52
door Mark7758
Daar lag vroeger nog een spoor. En het spoor weghalen is makkelijk.
Maar om dan een nieuw bovenleiding portaal te plaatsen is nogal duur.
Dus doen we niet. We zijn niet voor niets de Zuinige Nederlanders.
Soms iets te zuining. :twisted:

Geplaatst: 30 mar 2006, 11:04
door sable
De andere portalen waren vervangen (schijn).

Geplaatst: 30 mar 2006, 11:46
door Mark7758
Zelfde type. Onder het portaal lag een wissel.

Geplaatst: 30 mar 2006, 12:02
door sable
ah!

Geplaatst: 30 mar 2006, 12:10
door Steven
gelijkaardige situaties kan je langs belgische lijnen ook nog terugvinden hoor, zeker als een uitwijkspoor vrij recent verdwenen is

Geplaatst: 30 mar 2006, 12:26
door sable
Ik woon niet in Belgiƫ en ik ga niet genoeg om dat te merken.

Geplaatst: 30 mar 2006, 15:19
door Mark7758
Moet je doen.
- Het beste land om te vertoefen.
- Heerlijke dineer tenten.
- Leuke fotostekjes.
- Hele aardige TBers. (Je wordt soms doof door hun getoeter.)
- Hele mooie treinen.
- En nog veel meer.

Geplaatst: 30 mar 2006, 16:19
door Bert
Slos schreef:
Bert schreef: Ik heb al eens een foto gezien met een 11 en groene M2's zou het deze zijn?
Deze? Van bovenleidingen ken ik niet veel, maar dat ziet er mij geen Belgische bovenleiding uit. Misschien ook instructieritten?
Ja het was deze foto dat ik bedoelde. :wink:

Geplaatst: 31 mar 2006, 15:59
door Sander
Mark7758 schreef:Daar lag vroeger nog een spoor. En het spoor weghalen is makkelijk.
Maar om dan een nieuw bovenleiding portaal te plaatsen is nogal duur.
Dus doen we niet. We zijn niet voor niets de Zuinige Nederlanders.
Soms iets te zuining. :twisted:
Waarom zou je dat portaal gaan vervangen als het zo ook effectief is...? :roll:

Geplaatst: 31 mar 2006, 17:28
door Greg
Steven schreef:gelijkaardige situaties kan je langs belgische lijnen ook nog terugvinden hoor, zeker als een uitwijkspoor vrij recent verdwenen is
Zoals in Ezemaal bijvoorbeeld.

Geplaatst: 31 mar 2006, 18:33
door Bert
Greg schreef:
Steven schreef:gelijkaardige situaties kan je langs belgische lijnen ook nog terugvinden hoor, zeker als een uitwijkspoor vrij recent verdwenen is
Zoals in Ezemaal bijvoorbeeld.
Op iedere lijn zijn er wel. :wink: