Treinen vertraagd op lijn A'pen-Mechelen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
enrico

Treinen vertraagd op lijn A'pen-Mechelen

Bericht door enrico »

di 27/11/07 - De treinen tussen Mechelen en Antwerpen rijden met vertraging, nadat een persoon werd gegrepen door een trein ter hoogte van Kontich.

De trein was op weg van Leuven over Mechelen naar Antwerpen. Wellicht heeft de persoon zich voor de trein geworpen.

In de trein zaten 150 passagiers. Die zijn met een bus naar hun bestemming gebracht.

Tussen Kontich en Duffel moet het treinverkeer nu over 1 spoor. Volgens Infrabel zijn er vertragingen tot 10 minuten in beide richtingen.
(bron: vrtnieuws.net)
Fles

Re: Treinen vertraagd op lijn A'pen-Mechelen

Bericht door Fles »

enrico schreef: In de trein zaten 150 passagiers. Die zijn met een bus naar hun bestemming gebracht.
Zo zo, dat moet heftig proppen geweest zijn :shock:
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Bericht door steved »

al gehoord van gelede bussen :wink:

gr, Steve
dekooiker
Berichten: 1552
Lid geworden op: 14 okt 2007, 21:09
Locatie: FKI

Bericht door dekooiker »

10 minuten?
Heb daarstraks een trein in Duffel zien rijden, richting Antwerpen.
Ofwel was die een 5-tal minuten te vroeg (trein te vroeg, dat gelooft geen kat), ofwel 25 te laat!
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

dekooiker schreef:10 minuten?
Heb daarstraks een trein in Duffel zien rijden, richting Antwerpen.
Ofwel was die een 5-tal minuten te vroeg (trein te vroeg, dat gelooft geen kat), ofwel 25 te laat!
En dan? :shock:
Bij zo'n ongeval is vertraging niet te vermijden.
Als er op de E17 een ongeluk gebeurd hé, ga je er langer staan dan 25 minuten.
Fles

Bericht door Fles »

dekooiker schreef:10 minuten?
Heb daarstraks een trein in Duffel zien rijden, richting Antwerpen.
Ofwel was die een 5-tal minuten te vroeg (trein te vroeg, dat gelooft geen kat), ofwel 25 te laat!
Bij een "Aanrijding met een persoon" (in Nederland spreken ze niet van "mogelijk zich ervoor geworpen") wordt doorgaans het treinverkeer in beide richtingen stilgelegd en dat duurt gebruikelijkerwijze ca. 2 - 2½ uur.
Wover

Bericht door Wover »

Fles schreef:
dekooiker schreef:10 minuten?
Heb daarstraks een trein in Duffel zien rijden, richting Antwerpen.
Ofwel was die een 5-tal minuten te vroeg (trein te vroeg, dat gelooft geen kat), ofwel 25 te laat!
Bij een "Aanrijding met een persoon" (in Nederland spreken ze niet van "mogelijk zich ervoor geworpen") wordt doorgaans het treinverkeer in beide richtingen stilgelegd en dat duurt gebruikelijkerwijze ca. 2 - 2½ uur.
Waarschijnlijk hebben ze L25 volledig afgesloten en L27 niet, dat doet men op L36 ook als daar iets gebeurd, ofwel L36N afsluiten ofwel de gewone L36.

Ik was daarstraks rond 14u in Mechelen, en toen waren er inderdaad wel enkele treinen in vertraging, maar dat waren er maar 2 of 3. In Brussel stonden er ook ongeveer zoveel aangekondigd met vertraging.
paljas

Bericht door paljas »

Tis weer de tijd van het jaar dat de mislukkelingen van zich laten horen.
Gisteren was het ook prijs op L94.
Kunnen ze dat thuis niet doen, zodat ze mijn kostbare tijd niet verprutsen...
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

paljas schreef:Kunnen ze dat thuis niet doen, zodat ze mijn kostbare tijd niet verprutsen...
Je bent niet de enige die dat denkt. Zelfmoord in het openbaar in het algemeen (trein, auto, ...) is vrij egoistisch. Als je dood wilt, mij goed, maar laat de anderen met rust.
Wover schreef:Waarschijnlijk hebben ze L25 volledig afgesloten en L27 niet.
Inderdaad. Heb al een paar keer meegemaakt dat één van de lijnen dicht was door een voorval en alles langs de andere werd gestuurd. Ben zo ooit eens gestopt in Mortsel-Liersesteenweg (L27) met de IR. Normaal is dit Mortsel-Deurnesteenweg op L25.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Bericht door Asterix »

Bartjedj schreef:
paljas schreef:Kunnen ze dat thuis niet doen, zodat ze mijn kostbare tijd niet verprutsen...
Je bent niet de enige die dat denkt. Zelfmoord in het openbaar in het algemeen (trein, auto, ...) is vrij egoistisch. Als je dood wilt, mij goed, maar laat de anderen met rust.
Die gedachte laat weer zeer veel intelligentie blijken. Moest iemand zo rationeel denken, hij zou al überhaupt geen zelfdoding plegen..... :roll:
Bartjedj

Bericht door Bartjedj »

Inderdaad. Jammer genoeg :wink:

BDJ
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

trein 2609 was de betrokken trein om precies te zijn.
Traxxion

Bericht door Traxxion »

Steven schreef:trein 2609 was de betrokken trein om precies te zijn.
Klopt, en dit op L27.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Bericht door Asterix »

Was een wanhoopsdaad in Duffel....
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

Bartjedj schreef:
Wover schreef:Waarschijnlijk hebben ze L25 volledig afgesloten en L27 niet.
Inderdaad. Heb al een paar keer meegemaakt dat één van de lijnen dicht was door een voorval en alles langs de andere werd gestuurd. Ben zo ooit eens gestopt in Mortsel-Liersesteenweg (L27) met de IR. Normaal is dit Mortsel-Deurnesteenweg op L25.
ik geloof zelfs dat er op L25 niet op tegenspoor kan gereden worden :shock:
Plaats reactie