Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Patrick »

Hij krijgt die omdat de tarieven morgen omhoog gaan. Zolang de treinen niet stipter rijden en de service niet verbetert, moeten de tarieven dan maar in de diepvries, volgens Groen!.
(Volledig artikel)
Bartjedj

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Bartjedj »

Ergens wel mee eens. €45 voor een GoPass is een faire prijs. Naar 46,50 gaan vind ik de mensen (en dan vooral de jongeren) pesten. En zo zijn er nog voorbeelden.

BDJ
Locomotief 5175
Berichten: 338
Lid geworden op: 31 jan 2006, 19:59
Locatie: LK.

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Locomotief 5175 »

Railpass nu 71 € in plaats van 69 € ! Merci aan de NMBS !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bartjedj

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Bartjedj »

Na de dienstregelingswijziging van december is dit een zoveelste pesterij van de NMBS.
Reizigers wordt echt bijzaak voor Brussel :evil:

BDJ
Bert

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Bert »

Dat is gewoon aanpassen aan de index. :wink:
Dat de nieuwe prijs voor een go pass niet van de handigste is kan ik wel inkomen. 45 euro is makkelijker te passen dan 46,5.
Gebruikersavatar
Steve
Berichten: 5316
Lid geworden op: 17 nov 2007, 10:51
Locatie: Brussel

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Steve »

Bert schreef:Dat is gewoon aanpassen aan de index. :wink:
Dat de nieuwe prijs voor een go pass niet van de handigste is kan ik wel inkomen. 45 euro is makkelijker te passen dan 46,5.
Ik herinner me nog levendig dat ik ook zoiets dacht toen de prijs van (toen) 40 euro verhoogd werd. En kijk waar we nu al zitten... :?
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Adler »

Patrick schreef:Hij krijgt die omdat de tarieven morgen omhoog gaan. Zolang de treinen niet stipter rijden en de service niet verbetert, moeten de tarieven dan maar in de diepvries, volgens Groen!.
(Volledig artikel)
Naast alle premies die hij zichzelf toekent krijgt hij nu al gratis huishoudapparaten ook.
Men zou beter eens bekend maken wat hij per minuut verdient.
K V B
Berichten: 3319
Lid geworden op: 30 jun 2006, 13:20
Locatie: Wengwald, Zwitserland

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door K V B »

Bartjedj schreef:Na de dienstregelingswijziging van december is dit een zoveelste pesterij van de NMBS.
Reizigers wordt echt bijzaak voor Brussel :evil:
Het mes snijd natuurlijk aan beide kanten. Zolang treinreizigers zo weinig betalen voor een treinrit zullen ze voor de NMBS niet belangrijk zijn.
ronny
Berichten: 538
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:48
Locatie: Ramsel

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door ronny »

K V B schreef:
Bartjedj schreef:Na de dienstregelingswijziging van december is dit een zoveelste pesterij van de NMBS.
Reizigers wordt echt bijzaak voor Brussel :evil:
Het mes snijd natuurlijk aan beide kanten. Zolang treinreizigers zo weinig betalen voor een treinrit zullen ze voor de NMBS niet belangrijk zijn.
Ik hoor al veel mensen zeggen dat de trein toch goedkoop is met al die speciale aanbiedingen. Maak eens de som van het ticket voor de parkeerautomaat en de brandstof van je auto. :)
Fles

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Fles »

Bert schreef:Dat is gewoon aanpassen aan de index. :wink:
Dat de nieuwe prijs voor een go pass niet van de handigste is kan ik wel inkomen. 45 euro is makkelijker te passen dan 46,5.
Precies, het was veel beter geweest als ze daar gewoon 50 van gemaakt hadden 8-)

Maar kom op jongens, niet zo mauwen. Dit is gewoon een inflatie-correctie. Zo spannend is het allemaal niet.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Shrek »

Fles schreef: Precies, het was veel beter geweest als ze daar gewoon 50 van gemaakt hadden 8-)

Maar kom op jongens, niet zo mauwen. Dit is gewoon een inflatie-correctie. Zo spannend is het allemaal niet.
als de stiptheidscijfers nu ook eens zouden meegroeien met de inflatie was er geen enkel probleem
:mrgreen:
Miljaarde

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Miljaarde »

Ik zou eens willen weten hoe Dhr Descheemaecker zijn 600.000 euro die hij elk jaar verdient, eigenlijk waard is. Ik ben beschaamd in zijn plaats. Ik zou graag eens zijn werkagenda zien. Off the record fulmineren tegen treinbestuurders, volgevreten, zielig...
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Adler »

Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af.
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door dentheo »

Miljaarde schreef:Ik zou eens willen weten hoe Dhr Descheemaecker zijn 600.000 euro die hij elk jaar verdient, eigenlijk waard is. Ik ben beschaamd in zijn plaats. Ik zou graag eens zijn werkagenda zien. Off the record fulmineren tegen treinbestuurders, volgevreten, zielig...
Tijdelijken verdienen altijd meer...
Toen Vinck enkele getallen begon te vragen over de prestatie van de NMBS mocht hij naar huis gaan....
Theo
Groeten vanop de Heide
Miljaarde

Re: Groen! schenkt diepvriezer aan Descheemaecker

Bericht door Miljaarde »

tja, 1 jaar die functie en je kunt bijna gaan rentenieren... En daarbij, Vinck is ZELF opgestapt omdat hij zijn taak afgerond achtte...
Theo, uw opmerking doet eigenlijk niet echt ter zake, maar misschien wil je dergelijke weddes verdedigen? Misschien eens tegen de juiste schenen schoppen?
Plaats reactie