De werken in leuven zijn te vergelijken met die van antwerpen centraal. Ze doen iets, achteraf blijkt het niet goed te zijn, ze breken terug af en beginnen opnieuw...
Volgens mij zal bij beide projecten het budget RUIM overschreden worden.
Steven schreef:ik heb nog nooit een project van dergelijke aard geweten dat vanaf het begin ni veranderd is van budget meestal naar boven toe da men moet bijstellen
Steven schreef:ik heb nog nooit een project van dergelijke aard geweten dat vanaf het begin ni veranderd is van budget meestal naar boven toe da men moet bijstellen
vind er nu niemand dat die werken gewoonweg véél te traag gaan?
Het lijkt hier stilletjes aan een werf der traagheid .....
Dat er daartegen in Leuven(universiteitsstad) nog niet feller tegen geprotesteerd is
Ondertussen zijn studenten al lang niet meer zo gek op protest, hoor. In de meeste instellingen hebben de studentenraden zich genesteld in de krochten van de macht (Raad van Bestuur, Academische Raad, Raad voor Studentenvoorzieningen...), en zijn de meeste studenten alleen uit hun kot en op straat te krijgen, als Mr Tobback de cafés een sluitingsuur wil geven...
Het is niet zo erg, hoor, maar ik denk dat oudere studentenvertegenwoordigers heel wat illusies kwijt zouden zijn, als ze hun huidige collega's zouden ontmoeten. Ik was zelf stuver, voor de duidelijkheid...
aha goed nieuws nu rijden de treinen naar L35 inderdaad door de bundel
gaan ze dan L35 aansluiten op de oude inrit van L53? L53 hebben ze ondertussen al aangesloten op de oude inrit van L36, dus het moet wel mogelijk zijn