Noorderkempen Brecht !!!!!

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door groentje »

Gaat het hier niet over de paar extra treinen 's avonds? Die weliswaar aangekondigd waren voor september, maar toch maar in december zijn doorgegaan, of ben ik nu zo mis?
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door overweg13 »

Hogersluys schreef:^^Inmiddels bestaat de dienst toch al ruim een half jaar. Dan moeten de mensen het toch stilletjesaan ontdekt hebben, niet? Maar andere berichten spreken van een succes, dus het zal wel meevallen met die rendabiliteit.
Bij De Lijn gebruikt men als norm 4 à 5 jaar...
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Steven »

En nu moeten de mensen weer ontdekken dat er treinen zijn bijgekomen. Net zoals ze hier op de L60 nog moeten ontdekken dat het aanbod tijdens de week vergroot is.
thejay
Berichten: 448
Lid geworden op: 11 dec 2006, 21:38
Locatie: Waasland
Contacteer:

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door thejay »

overweg13 schreef:Bij De Lijn gebruikt men als norm 4 à 5 jaar...
Hmm. Niet helemaal.. Nieuwe projecten worden jaarlijks geëvalueerd. Na de derde succesvolle evaluatie wordt het opgenomen in de basisdiensten.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5260
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door overweg13 »

thejay schreef:
overweg13 schreef:Bij De Lijn gebruikt men als norm 4 à 5 jaar...
Hmm. Niet helemaal.. Nieuwe projecten worden jaarlijks geëvalueerd. Na de derde succesvolle evaluatie wordt het opgenomen in de basisdiensten.
Kan wel zijn, maar ik heb ooit gelezen dat het tot 4 - 5 jaar duurt voor een lijn echt ingeburgerd raakt. En ik moet zeggen: ik he de lijn 155 hier zijn ontstaan en groeien, en het heeft inderdaad 3 à 4 jaar geduurd voor de lijn echt succes kende. Nu zitten we hier ruim boven de 8 reizigers per rit, en stond er zelfs een uitbreiding op het programma, die spijtig genoeg uitgesteld is.
Met vriendelijke groet

overweg13
Joeri

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Joeri »

Dacht ik ook al: kijk maar bijvoorbeeld naar de evolutie van de instapcijfers van nieuwe en/of heropende haltes. Blijkbaar hebben mensen tijd nodig om te beseffen dat er een trein (extra) in hun gemeente stopt.
Terminus
Berichten: 1125
Lid geworden op: 03 feb 2006, 20:31

Re: Noorderkempen Brecht !!!!!

Bericht door Terminus »

Vandaag de IR uit Noorderkempen zien aankomen in Antwerpen-Centraal rond 13u25. Zat wel redelijk wat volk op, zeker in het 'multifunctionele' rijtuig. (In eerste klasse zat niemand)
Plaats reactie