Airco M4m

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
OO-MSS

Airco M4m

Bericht door OO-MSS »

hallo,
weten jullie of de M4m airco heeft.
alvast bedankt,
OO-MSS
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

neen :wink:
OO-MSS

Bericht door OO-MSS »

Shrek schreef:neen :wink:

bedankt voor de info
Jonathan

Bericht door Jonathan »

En de I10 :?: Ik geloof van wel of is dat gewoon koude of warme lucht die je aan de deur kunt regelen :?:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Afhankelijk van de ramen, die met gesloten hebben airco. Die gelijk een break zijn aircoloos... :)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

SIMPY.be schreef:Afhankelijk van de ramen, die met gesloten hebben airco. Die gelijk een break zijn aircoloos... :)
Ah, op die ramen heb ik nog nooit gelet, ik zal het dinsdag eens moeten doen.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

idd heel juist, die met airco hebben enkel in de op bepaalde venster een klein klapvenstertje dat vergrendeld is (maar door de treinbegeleider kan geopend worden)
Wimpie

Bericht door Wimpie »

en er heeft ook 1 break airco in de stuurpost :p de 415 als ik me nie vergis en ook een paar typ 27
pietjepek
Berichten: 16
Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:35
Locatie: torhout
Contacteer:

Bericht door pietjepek »

Steven schreef:idd heel juist, die met airco hebben enkel in de op bepaalde venster een klein klapvenstertje dat vergrendeld is (maar door de treinbegeleider kan geopend worden)
Wel op HV's I10 en I6 maar op M4m??? Is geen echte airco installatie op deze HV's
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wimpie schreef:en er heeft ook 1 break airco in de stuurpost :p de 415 als ik me nie vergis en ook een paar typ 27
dat zouden er al 2 of 3 moeten zijn, onder meer de 343 heeft airco in de stuurpost
poyaud
Berichten: 528
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:43
Locatie: Aalst

Bericht door poyaud »

ook 2125 heeft airco
Plaats reactie