Gouvy

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
wva
Berichten: 313
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:45

Gouvy

Bericht door wva »

Vandaag een bezoekje gebracht aan de Ardennen. Ben even gepasseerd in Gouvy om eens te kijken wat daar stond..... Ik had gehoopt de P trein naar Brussel te zien staan. Maar ik zag de 1347 volledig ingesloten door rijtuigen en stuurstandrijtuig. Zowel voor als achter de loc. Kan iemand mij zeggen of dit normaal is?
S6300497.JPG
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Gouvy

Bericht door Steven »

dit is perfect normaal, als je wat verder kijkt op het forum onder het woordje dromedaris zal je verschillende onderwerpen terugvinden waar er van gesproken is.

Het gaat hier om de P trein die als IC O weergegeven is op de gele affiches. Hierbij zijn er negen rijtuigen aan de ene kant van de loc en 2 of 3 rijtuigen aan de andere kant van de loc. Dit omdat de trein bij aankomst in Luik anders te weinig capaciteit heeft om iedereen mee te nemen. De extra rijtuigen hangen altijd kant brussel dan de loc en dan de negen andere rijtuigen.
wva
Berichten: 313
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:45

Re: Gouvy

Bericht door wva »

Steven schreef:dit is perfect normaal, als je wat verder kijkt op het forum onder het woordje dromedaris zal je verschillende onderwerpen terugvinden waar er van gesproken is.

Het gaat hier om de P trein die als IC O weergegeven is op de gele affiches. Hierbij zijn er negen rijtuigen aan de ene kant van de loc en 2 of 3 rijtuigen aan de andere kant van de loc. Dit omdat de trein bij aankomst in Luik anders te weinig capaciteit heeft om iedereen mee te nemen. De extra rijtuigen hangen altijd kant brussel dan de loc en dan de negen andere rijtuigen.
Dank je, was de eerste maal dat ik zo een combinatie zag.
Plaats reactie