bij problemen
bij problemen
Naar aanleiding van de kabelbreuk vandaag in duffel, vroeg ik me af of er eigenlijk constant een ploeg paraat staat om uit te rukken bij zo'n problemen, of dat ze van werekn ergens een ploeg moeten wegtrekken. Het lijkt me nogal kostelijk een ploeg paraat te houden voor 4 interventies per jaar (ofzo, geen idee), anderzijds lijkt het me een hoop vertraging indien een ploeg die in bommerskonten aan het werken is alles moet laten vallen om richting timboektoe te gaan.
... Wij (de bovenleidingen) staan altijd paraat... en indien er niemand aanwezig is worden wij thuis opgeroepen.
Natuurlijk hebben we niets liever dan averijen (op financieel gebied dan):
-oproep aan 75€
-0,25€/Km met de wagen
-de gewerkte uren aan 200% betaald
-bij iedere dienstverlenging nogmaals 75€ brutto
Natuurlijk hebben we niets liever dan averijen (op financieel gebied dan):
-oproep aan 75€
-0,25€/Km met de wagen
-de gewerkte uren aan 200% betaald
-bij iedere dienstverlenging nogmaals 75€ brutto
- e49memling
- Berichten: 720
- Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
- Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland
Vorig jaar nog 2.5u op L124 tss Brussel en Braine L'alleud stilgestaan met dubbeldekker richting Charleroi..Trein na mij had bovenleiding naar beneden gereden..Zat helaas nog in dezelfde sektie dus had ook prijs..e49memling schreef:20 jaar, vele kilometers, nooit bovenleidingsproblemen gehad. Misschien geluk gehad, misschien ook niet?...(Je kan het geluk ook een handje helpen....)Shrek schreef:ik heb ook al zon kabelbreuk voorgehad vlak voor de trein waar ik in zat in aarschot. Zo zeldzaam zal het wel niet zijn