bij problemen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

bij problemen

Bericht door prahsharp »

Naar aanleiding van de kabelbreuk vandaag in duffel, vroeg ik me af of er eigenlijk constant een ploeg paraat staat om uit te rukken bij zo'n problemen, of dat ze van werekn ergens een ploeg moeten wegtrekken. Het lijkt me nogal kostelijk een ploeg paraat te houden voor 4 interventies per jaar (ofzo, geen idee), anderzijds lijkt het me een hoop vertraging indien een ploeg die in bommerskonten aan het werken is alles moet laten vallen om richting timboektoe te gaan.
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

ik heb ook al zon kabelbreuk voorgehad vlak voor de trein waar ik in zat in aarschot. Zo zeldzaam zal het wel niet zijn :roll:
paljas

Bericht door paljas »

... Wij (de bovenleidingen) staan altijd paraat... en indien er niemand aanwezig is worden wij thuis opgeroepen.
Natuurlijk hebben we niets liever dan averijen (op financieel gebied dan):
-oproep aan 75€
-0,25€/Km met de wagen
-de gewerkte uren aan 200% betaald
-bij iedere dienstverlenging nogmaals 75€ brutto
Wover

Bericht door Wover »

ge zou er bijna zelf een paar draadjes voor gaan doorknippen :lol:
Gebruikersavatar
e49memling
Berichten: 720
Lid geworden op: 27 feb 2006, 21:08
Locatie: Vlaams Brabant-Pajottenland

Bericht door e49memling »

Shrek schreef:ik heb ook al zon kabelbreuk voorgehad vlak voor de trein waar ik in zat in aarschot. Zo zeldzaam zal het wel niet zijn :roll:
20 jaar, vele kilometers, nooit bovenleidingsproblemen gehad. Misschien geluk gehad, misschien ook niet?...(Je kan het geluk ook een handje helpen....)
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

e49memling schreef:
Shrek schreef:ik heb ook al zon kabelbreuk voorgehad vlak voor de trein waar ik in zat in aarschot. Zo zeldzaam zal het wel niet zijn :roll:
20 jaar, vele kilometers, nooit bovenleidingsproblemen gehad. Misschien geluk gehad, misschien ook niet?...(Je kan het geluk ook een handje helpen....)
Vorig jaar nog 2.5u op L124 tss Brussel en Braine L'alleud stilgestaan met dubbeldekker richting Charleroi..Trein na mij had bovenleiding naar beneden gereden..Zat helaas nog in dezelfde sektie dus had ook prijs..
Bert

Bericht door Bert »

Op 23 juni 2005 heeft een am 96 ook de bovenleiding naar beneden gehaald in Oostkamp. :wink:
Wover

Bericht door Wover »

over bovenleiding gesproken, dezemorgen zag ik in Herentals dat de bovenleiding daar op sommige plaatsen in belabberde toestand is, of bv als een break zijn panto omhoog doet gaat die draad 10cm mee naar boven ofzo
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22511
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

tijdens mijn opleiding had in haacht achter mijn trein (na het openen der slagbomen) een vrachtwagen met zijn ni goed geborgen kraan de draad afgereden, ik stond dus ook snel stil
Plaats reactie