Wat doe jij als je trein vertraging heeft

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!

Wat doe jij als je trein vertraging heeft

zagen, klagen en zeuren
1
2%
Het stationsgebouw gaan verkennen
11
20%
gaan treinspotten
11
20%
een paar vrienden opbellen
0
Geen stemmen
gewoon wachten...
28
52%
veeeel eten
1
2%
een dutje doen (en de trein dan missen :p)
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 54

OO-MSS

Wat doe jij als je trein vertraging heeft

Bericht door OO-MSS »

ik zag ze het doen op de luchtvaartforums. dus dacht ik hier ook zoiets te starten

ik koos: Gaan treinspotten
ThomSten

Bericht door ThomSten »

Gewoon... Mijn schouders ophalen...
Wover

Bericht door Wover »

- nog een sigaretje opsteken en wachten
- ofwel een blikje cola of wat snoep gaan halen aan een automaat
Slos

Bericht door Slos »

Een combinatie van het stationsgebouw verkennen en gewoon wachten...
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wover schreef:- nog een sigaretje opsteken en wachten
JE MAG NIET ROKEN IN EEN STATION
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Ik wacht gewoon en kijk wat naar de passerende treinen, de reizigers of ik babbel wat met degene die met mij mee is.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

Jonathan schreef:
Wover schreef:- nog een sigaretje opsteken en wachten
JE MAG NIET ROKEN IN EEN STATION
in het gebouw wel, maar op de perrons zie ik weinig mensen zich daar iets van aantrekken
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Nonkelronnie schreef:
Jonathan schreef:
Wover schreef:- nog een sigaretje opsteken en wachten
JE MAG NIET ROKEN IN EEN STATION
in het gebouw wel, maar op de perrons zie ik weinig mensen zich daar iets van aantrekken
Het stoort wel enorm, met hun kankerstokken, altijd. Ook een een bushalte mag het niet, maar daar wordt er nog altijd op los gesmoord. Gellukig mag dat nu niet meer op de trein, maar de WC stinkt soms naar de rook. Vooral op de IC G is dat erg. Wie begint te roken in een WC, zou direct een koude douche over zich moeten krijgen :!:
Laatst gewijzigd door Jonathan op 29 apr 2006, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Jonathan schreef:
Nonkelronnie schreef:
Jonathan schreef: JE MAG NIET ROKEN IN EEN STATION
Ik vindt wie begint te roken in een WC, die zou direcht een koude douche over zich moeten krijgen :!:
IK VIND :wink: :wink:
De laatste tijd kunnen de mensen daar nogal een zaag over spannen ze over dat roken :roll: :roll: .
dat ze dat in een trein niet meer toelaten, of in een stationsgebouw daar kan ik perfect mee leven. Maar op een perron zonder overkapping heeft niemand daar last van. Als je er toch last van hebt, is het teken dat ge veel te dicht bij die persoon gaat staan :wink:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Jonathan schreef:
Nonkelronnie schreef:
Jonathan schreef: JE MAG NIET ROKEN IN EEN STATION
Ik vindt wie begint te roken in een WC, die zou direcht een koude douche over zich moeten krijgen :!:
IK VIND :wink: :wink:
De laatste tijd kunnen de mensen daar nogal een zaag over spannen ze over dat roken :roll: :roll: .
dat ze dat in een trein niet meer toelaten, of in een stationsgebouw daar kan ik perfect mee leven. Maar op een perron zonder overkapping heeft niemand daar last van. Als je er toch last van hebt, is het teken dat ge veel te dicht bij die persoon gaat staan :wink:
IK VIND heb ik al aangepast. Maar soms staan ze te roken bij de zeteltjes en dan kun je nog een kwartier gaan rechtstaan voor iemand die staat te roken. Niet dat ik mensen die roken onbeleefderikken vindt, maar zoals het staat in mijn opa zijn garage: roker of niet, blijf hoffelijk :!: En soms is dat bij rokers niet echt het geval.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 29 mei 2006, 21:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

Volgens mij is het zo dat je niet mag roken in het gebouw, de onderdoorgang en op volledig overdekte perrons (A'pen-Centraal, Brussel-Centraal, Brussel-Zuid 1-6,...) maar wél op de gedeeltelijk overdekte perrons (zoals Brussel-Zuid 7-22). Stond eens in de Metro dacht ik.

Ik kan me persoonlijk enorm ergeren aan mensen die roken waar ze niet mogen, maar ik vind dan ook niet dat het moet verboden worden waar het niet nodig is. Op een open perron stoort dat minder en voor mij mogen ze dat gerust blijven toelaten, op voorwaarde dat ze de rokers in Brussel-Centraal, in de gebouwen e.d. wat meer terechtwijzen.
IK VINDT heb ik al aangepast. Maar soms staan ze te roken bij de zeteltjes en dan kun je nog een kwartier gaan rechtstaan voor iemand die staat te roken. Niet dat ik mensen die roken onbeleefderikken vindt, maar zoals het staat in mijn opa zijn garage: roker of niet, blijf hoffelijk En soms is dat bij rokers niet echt het geval.
:lol:
Sorry, kon het niet laten.
Ruben
Berichten: 345
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:36
Locatie: Brugge

Bericht door Ruben »

En wat het onderwerp betreft: ik blijf meestal gewoon wachten. In een station dat ik niet ken, zou ik soms wel eens rondlopen, maar ik kom eigenlijk bijna altijd in stations die ik al goed ken. Dus gewoon wachten op het perron.
Bert

Bericht door Bert »

Gewoon wachten en als er eens een trein komt op het tegenoverliggende spoor zou ik hem wel spotten. :wink:
groentje
Berichten: 7278
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Bericht door groentje »

Ik ga het station wat verkennen, meestal. Of soms zelfs naar de winkel, bijvoorbeeld in FGSP of FBMZ naar de GB Express, in of tegenover het station... En dan eet ik wel graag wat, ja. :oops: Maar ik probeer het (zeker de laatste tijd) wel gezond te houden :wink:

En ik zie nog heel wat meer taalfouten, ook bij de mensen die zich vrolijk maken om de fouten van een ander...
Kris

Bericht door Kris »

Heeft uw trein weer eens vertraging? Dan is het tijd om aan sightseeing te doen! (mijn mening)
Plaats reactie