Ik denk exact hetzelfde als u. Maar wat is de conclusie van zij "die weten waarover ze praten"?AlexNL schreef:Ik heb het hele topic gevolgd, en eigenlijk heb ik er maar één mening over: wat een gepruts.
Ik kan me voorstellen dat er allerhande procedures zijn als een trein strandt, en ik snap dat er binnen 10 minuten niet zomaar vervangend vervoer kan zijn. Maar dat het minimaal 3,5 uur duurt voordat de reizigers verder kunnen, in een ijskoude trein, is onaanvaardbaar.
Ook vind ik het onuitstaanbaar dat de VRT wél bij die trein kan om mensen te interviewen, maar dat hulpverleners niet ter plaatse komen met warme koffie, thee en chocolademelk... het minste wat je voor die verkleumde mensen kunt doen.
1. Hetgene jij vraagt, is "godenwerk" alhoewel ik als hulpverlener al verschillende malen sneller hulp heb geboden in meer barre omstandigheden en op moeilijk bereikbare locaties.
2. Uiteindelijk is het allemaal de fout van de reizigers die met hun "gratuite" uitspraken de boel hebben opgeklopt. Uiteraard is het weer niet de NMBS haar fout.
3. Je moet blijkbaar al weten hoe een locomotief werkt of hoe je een sein mag overschrijden vooraleer je nog maar een minimum aan empathisch inzicht kan hebben en dus tot de conclusie kan komen dat dit een schandalige behandeling van de reiziger betrof.
10 op 10.