Weer problemen lijn 25

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
wva
Berichten: 313
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:45

Weer problemen lijn 25

Bericht door wva »

Wat een gedoe deze namiddag in Antwerpen Berchem. De L trein Brussel - Antwerpen stond + 1h05.

Een IR naar Brussel afgeschaft en een IC komende uit Brussel tevens. Een M5 uit Brussel beperkt tot Antwerpen Berchem en op de bundel ten zuiden van Berchem stonden regelmatig breaks afgesteld die daar keerde.....

Het zit de NMBS niet mee de laatste dagen. En zo hard vriest het nu toch ook niet he :D
FLV-FGSP
Berichten: 1885
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door FLV-FGSP »

Er was blijkbaar een brandje geweest in een Beneluxrijtuig.
wva
Berichten: 313
Lid geworden op: 09 mar 2008, 21:45

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door wva »

Die benelux is echt wel voor het ongeluk geboren he.....
Presario

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door Presario »

Vanmorgen ook problemen op lijn 53 (stuk Mechelen - Schellebelle). L 857 FGSP - FM van 07u51 had ongeveer +10 en als hij er eindelijk doorkwam reed hij gewoon het perron voorbij. Verstrooide TB? En nog de L 858 FGSP - FM 08u51 kwam hier met +35 voorbij. Iemand die hier iets meer van weet?
260689
Berichten: 3321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door 260689 »

Presario schreef:Vanmorgen ook problemen op lijn 53 (stuk Mechelen - Schellebelle). L 857 FGSP - FM van 07u51 had ongeveer +10 en als hij er eindelijk doorkwam reed hij gewoon het perron voorbij. Verstrooide TB? En nog de L 858 FGSP - FM 08u51 kwam hier met +35 voorbij. Iemand die hier iets meer van weet?
Zojuist persoonenongeval te Jabbeke (tussen brugge en oostende), aanrijding met wegvoertuig + personenongeval te londerzeel (gent dendermonde) en bovenleidingsbreuk tussen brussel en namen.

Vanmiddag door brand in benelux hollandse treinbestuurder/begeleiders raken niet in belgie dus blijft de benelux afgeschaft reizigers worden vanaf brussel met alle treinen richting antwerpen gestuurt om daar met de L trein naar roosendaal te gaan.

tussen charleroi en brussel IC trein naar essen in panne in luttre dit gebeurde omstreeks 18u18 dit was trein 4517 trein 2018 (mijn moeder was boordchef) in luttre reizigers meegepakt van de trein in panne.


Wat kan er nog meer mislopen?????????????
Dietrich

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door Dietrich »

Proper dagske moet ik zeggen. Dat van de Benelux stond ook al in een ander topic, TRAXX in panne gevallen (al lees ik hier iets anders, of is dit een ander voorval?).
2012
Berichten: 516
Lid geworden op: 18 aug 2006, 22:22
Locatie: Deinze
Contacteer:

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door 2012 »

Dietrich schreef:Proper dagske moet ik zeggen. Dat van de Benelux stond ook al in een ander topic, TRAXX in panne gevallen (al lees ik hier iets anders, of is dit een ander voorval?).
Die beneluxen rijden al sinds jaren op willekeurige uren
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door Steven »

euh er was zowat heel de dag en overal een probleem.
Lijn 27= te st Kathelijne Waver stond deze namiddag een break defect waardoor het treinverkeer verstoord verliep.
lijn 53= deze avond is er een auto onder de trein geraakt te Londerzeel
lijn 50 A = een persoonsongeval tussen gent en brugge deze avond
Lijn 161/162 = een bovenleidingsbreuk zorgt er voor dat 7 treinen geblokkeerd komen te staan, spits loopt er in de war met grote nasleep in avondverkeer.
Nog verschillende andere treinen hadden ook last van technische problemen (verschillende soorten al naargelang de trein).

Kortweg eerder een vrijdag de 13de vandaag ipv dinsdag 30/12
260689
Berichten: 3321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door 260689 »

Steven schreef:euh er was zowat heel de dag en overal een probleem.
Lijn 27= te st Kathelijne Waver stond deze namiddag een break defect waardoor het treinverkeer verstoord verliep.
lijn 53= deze avond is er een auto onder de trein geraakt te Londerzeel

Lijn 161/162 = een bovenleidingsbreuk zorgt er voor dat 7 treinen geblokkeerd komen te staan, spits loopt er in de war met grote nasleep in avondverkeer.
Nog verschillende andere treinen hadden ook last van technische problemen (verschillende soorten al naargelang de trein).

Kortweg eerder een vrijdag de 13de vandaag ipv dinsdag 30/12
lijn 50 A = een persoonsongeval tussen gent en brugge deze avond
Ik wist niet dat Jabbeke nu al tussen Gent en Brugge ligt :evil: 8)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door Steven »

missing van mij, ik bedoel Brugge Oostende. Trouwens Jabbeke heb ik niet eens vermeld.
260689
Berichten: 3321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door 260689 »

maar ik wel :wink:

missen is menselijk
enrico8509

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door enrico8509 »

Presario schreef:Vanmorgen ook problemen op lijn 53 (stuk Mechelen - Schellebelle). L 857 FGSP - FM van 07u51 had ongeveer +10 en als hij er eindelijk doorkwam reed hij gewoon het perron voorbij. Verstrooide TB? En nog de L 858 FGSP - FM 08u51 kwam hier met +35 voorbij. Iemand die hier iets meer van weet?
wel die trein had men vanaf Dendermonde als direct laten gaan naar Mechelen
steved
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:48

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door steved »

demorgen.be schreef: Spoornetbeheerder Infrabel meldt dat er door een algemene stroompanne in Mechelen sinds iets voor 10 uur geen treinverkeer meer is van en naar Mechelen. Hoeveel vertraging de panne veroorzaakt, is op dit moment nog niet geweten. Infrabel wacht op een oplossing van de stroomleverancier.

De stroompanne veroorzaakt hinder op de lijnen Brussel-Mechelen-Antwerpen en Dendermonde-Mechelen-Leuven, en dat in beide richtingen. Treinverkeer is mogelijk op de overige delen van die lijnen, maar doorgaand verkeer in Mechelen behoort niet tot de mogelijkheden. Verschillende treinen staat momenteel stil.

Door de algemene stroompanne viel zowel een seinhuis als een tractieonderstation zonder stroom. Infrabel meldt dat behalve de spoorinfrastructuur onder meer andere fabrieken in de buurt zonder stroom gevallen zijn. (belga/bdr)
"Tralala, tout va bien madame la marquise..."

gr, Steve
Bartjedj

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door Bartjedj »

Over de stroompanne bestaat al een topic.

BDJ
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Weer problemen lijn 25

Bericht door Shrek »

260689 schreef: Wat kan er nog meer mislopen?????????????
dat hebben we vandaag gezien :mrgreen:
Plaats reactie