Langste reizigerstrein
snubber schreef:Vriejet accident!!!!
Wel serieus traject op tegenspoor afgelegd, zo te zien
LOL te veel Urbanus gekeken zeker
Maar heb de standaard route afgelegd dus jah kon er niet veel aan doen. Ben nu wel sinds gisteren bezig ene eigen trajectjes uit te stippelen van Antwerpen Centraal spoor 3 naar Brussel Zuid spoor 3
Over hopelijk wel de juiste sporen ^^
-
- Berichten: 801
- Lid geworden op: 05 feb 2006, 15:23
- Contacteer:
de australiers beweren dit: (7,35 km lang, 682 wagons)
http://thelongestlistofthelongeststuffa ... long8.html
http://thelongestlistofthelongeststuffa ... long8.html
Ik heb nog een vraagje ivm MSTS!
Wanneer je met een locomotief rijdt, is dit dan mogelijk om na het stoppen van je locomotief, kop te maken en de andere cabine te activeren als stuurcabine?
Dit zou wel erg handig zijn, want op de route "Au départ de Saint-Ghislain" moet er in het putje van de nacht een losse rit met een 60 van Saint-Ghislain naar Mons gedaan worden, maar in Saint-Ghislain moet je daarvoor eerst op een kopspoor rijden, dan kopmaken en dan verder rijden richting Mons. Maar aangezien ik niet weet (en ik weet ook niet of het eigenlijk wel kan) hoe je de andere cabine activeert, kan ik dus langs de andere kant ook mijn koplampen niet aansteken en moet ik dus zonder dat ik iets zie in de andere richting richting Mons rijden!
Wanneer je met een locomotief rijdt, is dit dan mogelijk om na het stoppen van je locomotief, kop te maken en de andere cabine te activeren als stuurcabine?
Dit zou wel erg handig zijn, want op de route "Au départ de Saint-Ghislain" moet er in het putje van de nacht een losse rit met een 60 van Saint-Ghislain naar Mons gedaan worden, maar in Saint-Ghislain moet je daarvoor eerst op een kopspoor rijden, dan kopmaken en dan verder rijden richting Mons. Maar aangezien ik niet weet (en ik weet ook niet of het eigenlijk wel kan) hoe je de andere cabine activeert, kan ik dus langs de andere kant ook mijn koplampen niet aansteken en moet ik dus zonder dat ik iets zie in de andere richting richting Mons rijden!
-
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:58
- Locatie: Zeist, Nederland
het is niet mogelijk, maar bij de meeste locs of trek-duw stammen of stellen,... is het zo dat je 2 keer op H duwt de andere kant geactiveerd zal worden (de koplampen dan). Het is wel niet mogelijk om in de andere stuurcabine te gaan zitten, maar gebruik hiervoor dan de view die je krijgt door op 2 te drukken, en draai die met de pijltjes.Trainspotterke schreef:Ik heb nog een vraagje ivm MSTS!
Wanneer je met een locomotief rijdt, is dit dan mogelijk om na het stoppen van je locomotief, kop te maken en de andere cabine te activeren als stuurcabine?
Dit zou wel erg handig zijn, want op de route "Au départ de Saint-Ghislain" moet er in het putje van de nacht een losse rit met een 60 van Saint-Ghislain naar Mons gedaan worden, maar in Saint-Ghislain moet je daarvoor eerst op een kopspoor rijden, dan kopmaken en dan verder rijden richting Mons. Maar aangezien ik niet weet (en ik weet ook niet of het eigenlijk wel kan) hoe je de andere cabine activeert, kan ik dus langs de andere kant ook mijn koplampen niet aansteken en moet ik dus zonder dat ik iets zie in de andere richting richting Mons rijden!
Haha, als ze alle M2 rijtuigen die dan in dienst waren hadden gebruikt ging het ook een homogene trein zijn. Alleen zijn M4 rijtuigen wat recenter. Eigenlijk zie ik liever een bonte mengeling rijtuigen. Zo zie je wat eigenlijk technisch aan elkaar gekoppeld kan worden :p.
Wat ook eens mooi zou zijn, dat is alle AM96 aan elkaar.
Wat ook eens mooi zou zijn, dat is alle AM96 aan elkaar.