Langste reizigerstrein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
CompXP

Langste reizigerstrein

Bericht door CompXP »

Ik hoorde net van Wover dat der hier een fameuse crash geweest is dus kon ik blijkbaar al niet meer inloggen en stel ik de vraag opnieuw die hier ooit gestaan heeft:

Ik zoek foto's over de welbepaalde dag: 27 April 1991 toen wij met de NMBS 70 reizigerswagons voorttrokken met loc 2711.


Dit eigenlijk omdat ik er 1) in geintresseerd ben en 2) met MSTS (microsoft train simulator) hetzelfde probeer te doen maar dan over een andere route omdat Gent Sint Pieters - Oostende er niet voor bestaat.

Ik weet dat er hier ooit foto's gestaan hebben maar heb deze helaas niet opgeslaan, vandaar de vraag. De enige die ik vond was deze:
Afbeelding De foto op de pagina van de Nederlandse bestuurder van hun poging

Het enige wat ik dus zeker weet is dat het een 2711 was en een internationale I10 als eerste rijtuig.

De rest was een mengeling van: M4, M5, I10... etc....

Hier zijn wat foto's van de game zelf van mijn poging tot nu toe om met die loc van Brussel naar Berchem te rijden met 70 wagons:

http://users.pandora.be/matenhen/mstrainstop/

Voorsmaakje:
Afbeelding
Alvast bedankt voor de verstrekte info en eventuele foto's!
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

Is er negens een demo (of eventueel gratis kopij te zien van dit spel over 25?
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Bericht door AM80 »

MGRoverdriver schreef:Is er negens een demo (of eventueel gratis kopij te zien van dit spel over 25?
.

Je hebt eerst en vooral MSTS zelf nodig , maar je vind treinsimulator van MSTS tegenwoordig al voor 9.90 €.

Eenmaal dat geinstalleerd is kan je gratis belgische treinen downloaden, en ook de route brussel antwerpen kan je gratis downloaden bij MSTrainstop.

Je kan ook verschrikkelijk veel buitenlandse routes en treinen downloaden...

AM80
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

Bedankt,waar vind ik dat programma. Heeft niemand een kopij om doortesturen (ik zal het goed vergoeden op een volgende meetin :wink: )
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Bericht door AM80 »

MGRoverdriver schreef:Bedankt,waar vind ik dat programma. Heeft niemand een kopij om doortesturen (ik zal het goed vergoeden op een volgende meetin :wink: )
Je vind het ondermeer in het computerwinkeltje

http://www.hcw.be/hcwcs/p.asp?p=G2801

Am80
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

En kopijs zijn die bij iemand te vragen. Ik heb nl dringend nodig. Wie mij kan helpen zal er voor beloond worden.
CompXP

Bericht door CompXP »

MGRoverdriver schreef:En kopijs zijn die bij iemand te vragen. Ik heb nl dringend nodig. Wie mij kan helpen zal er voor beloond worden.
(pm wover eens daarover)
MGRoverdriver

Bericht door MGRoverdriver »

Bedankt voor de tip.

De rede dat ik er zo achter zit: Morgen start er een projectje over L25 en L27 en MS TS zou een zeer mooie aanvulling zijn.
Slos

Bericht door Slos »

Foto's genomen te Aalter, fotograaf onbekend. Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
CompXP

Bericht door CompXP »

Slos? Ik weet niet hoe ik u het best kan bedanken maar ik doe men best!£

HARTELIJK BEDANKT!

Dit had ik nodig ze!
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Weet iemand wat de 2 rijtuigen tussen de I10 en de M4 zijn?
Is dat een railtour I4 en een M5 of zie ik slecht?!
(foto's zijn jammer geoeg niet echt van kwaliteit)
Maar wel uniek! Toffe foto's.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22530
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

en i 10 en een railtour (i4 denk ik)
Bert

Bericht door Bert »

Slos schreef:Foto's genomen te Aalter, fotograaf onbekend. Afbeelding
Als het deze foto is dat je bedoeldt dan heb je: 3 I10+prototype I4 railtour+I10+nog M4 rijtuigen.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Volgens de BNX zou dat de SR2 moeten zijn,
maar het lijkt inderdaad verdacht veel op een I4 Railtour.
Nonkelronnie

Bericht door Nonkelronnie »

man man man, ze hebben daar echt alles aangehangen dat er voor handen was zeker?

hallo zeg, nog nooit zo'n bonte verzameling wagons in 1 trein gezien
Plaats reactie