passage van 8040

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bert

Bericht door Bert »

De AM75 en de tweetjes zullen wel een normale trein zijn. :wink:
Die vind je dikwijls gekoppeld in de streek van Antwerpen :wink:
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

die AM75 komt hier uiterst zelden voorbij. En als dat dan eens gebeurt, is hij nooit gekoppeld met een tweetje. Ook de 20 is hier anders een nooit te zien.

Waarom koppelen ze niet gewoon dezelfde types? AM75's te weinig ofzo? :?

Hopelijk blijft het niet alleen bij deze keer 8) ;)
tt44ta46
Berichten: 239
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:55
Locatie: Maldegem

Bericht door tt44ta46 »

Hallo, zit er dik in dat dat een extra trein naar zee was!?

Toen we de 8040 + rijtuigen hadden afgeleverd bij Degussa keerden we 'haut le pied' terug (de 8040 keert pas maandagmorgen terug naar de Maldegemse stal), en zagen het lege AM75+2 klassiekskes stel leeg teru passeren...

Diene HLE20 overigens, dienden we in Sint-Niklaas te laten passeren, maar de dispatch liet ons gezwind doorcrossen, de spotters die in het Antwerpse zullen hebben gestaan waren zo'n 45 min. te laat daardoor 8)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Hehe, diene machinist van den 20 zal ook eens gevloekt hebben, de ganse tijd me 2 gele rijden :P
Wel sjiek dat ze ons geen enkele keer aan de kant gezwierd hebben, nuja nen 20 mag los toch niet rapper dan 80 km/u en wij 60 km/u, dus veel zal het wel niet uitmaken zeker.
TBbart

Bericht door TBbart »

Jochen schreef:
BN-koekje schreef:ok, het is hier echt een rare dag aan het worden.

Nu passeerde ook nog een hondenkop met een rood en een wit tweetje gekoppeld.
Da zal wel nen toeristentrein naar de kust geweest zijn :)
inderdaad , dat was extra trein voor brugge _ oostende ...
heb hem toevallig op foto gezet in brugge... :D

(foto is niet goed ... maja ... ge ziet de samenstelling normaal trek ik nooit vanaf zo plaatsen foto's maar met deze samenstelling) Afbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

op het "stoptreintje" tussen antwerpen en brussel (IR b dacht ik) komen zo'n samenstellingen bijna dagelijks voor :wink:
JPL107
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:48
Locatie: Lier
Contacteer:

Bericht door JPL107 »

Idd, ik zie die samenstelling al lang rondrijden op lijn 25. De eerste keer toen ik het zag vond ik het ook wel een heel rare combinatie :lol: .
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

tt44ta46 schreef:Hallo, zit er dik in dat dat een extra trein naar zee was!?

Toen we de 8040 + rijtuigen hadden afgeleverd bij Degussa keerden we 'haut le pied' terug (de 8040 keert pas maandagmorgen terug naar de Maldegemse stal), en zagen het lege AM75+2 klassiekskes stel leeg teru passeren...

Diene HLE20 overigens, dienden we in Sint-Niklaas te laten passeren, maar de dispatch liet ons gezwind doorcrossen, de spotters die in het Antwerpse zullen hebben gestaan waren zo'n 45 min. te laat daardoor 8)
Naar het schijnt had de IC die achter jullie kwam ook al bijna 30 min vertraging door de speciale cargo. Zouden jullie die normaal ook niet hebben laten voorbij rijden te St Niklaas?

Nuja, de samenstelling was de vertragingen feitelijk wel waard ;)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

De IC had het uur daarvoor ook al een flinke vertraging...
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

ai :?

en het is de laatste tijd bijna dagelijkse kost tussen FGSP en FN.

- Maandag is de trein van 17u05 in FGSP niet aangekomen en was de eerstvolgende die van 17u31
- Donderdag had de trein van 12u31 (niet zeker van) minstens een kwartier vertraging door een technisch defect.
1607

Bericht door 1607 »

en gisterenavond stond er een auto op de overweg geparkeerd op lijn 59. :wink: dus hebben ze hem maar meteen geramd. 8)
tt44ta46
Berichten: 239
Lid geworden op: 03 feb 2006, 17:55
Locatie: Maldegem

Bericht door tt44ta46 »

30 min. vertraging, door het SCM-ritteke zal da wel niet komen. Z' hebben ons in Sint-Niklaas inderdaad niet opzij gegooid, maar diene HLE 20 en evt. een reizigerstrein kunnen daardoor max. zo'n 10 min. hebben opgelopen.

Trouwens, de dispatch van lijn 59 is SCM bijzonder goed gezind! Deze morgen op de terugreis moesten we in Zwijndrecht opzij, volgens plan welteverstaan, want pas in Sint-Niklaas moesten we de 'Lille' laten passeren, die weer 5 min. vertraging had.
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

1607 schreef:en gisterenavond stond er een auto op de overweg geparkeerd op lijn 59. :wink: dus hebben ze hem maar meteen geramd. 8)
groot gelijk! openbaar vervoer boven de auto! 8) ;)
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Toch een klein applaus voor Steven om de 8040 terug naar Eeklo te brengen, hoe het hem gelukt is weet ik niet maar hij is er geraakt :P :lol:
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2627
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Bericht door trainfreak »

Klap klap klap :mrgreen:
Plaats reactie