klassiekje in oostende

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
hein
Berichten: 352
Lid geworden op: 30 apr 2006, 21:08
Locatie: oostende

klassiekje in oostende

Bericht door hein »

vandaag heb ik een tweetje gezien in oostende station het stel nr 218 stond op spoor 8 wat deed het motorstel daar in oostende
de klassiekjes komen niet veel in oostende
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Terroristentrein uit Charleroi... Vermoed ik.
Bert

Bericht door Bert »

Klassiekjes kom je daar inderdaad niet veel tegen, maar er zijn toch een aantal stellen die de eigenaarswerkplaats oostende hebben. De nummer zou ik moeten opzoeken, maar het zijn de laatste nummers van 7**
TBbart

Bericht door TBbart »

dat waren die met de ms 75 dervoor... dat was extr. trein ?-Gent -Brugge-Oostende.
Jonathan

Re: klassiekje in oostende

Bericht door Jonathan »

hein schreef:vandaag heb ik een tweetje gezien in oostende station het stel nr 218 stond op spoor 8 wat deed het motorstel daar in oostende
de klassiekjes komen niet veel in oostende
Aan de depot staan er genoeg :wink: :!: Maar bij de perrons komen ze inderdaad zeer weinig.
1607

Bericht door 1607 »

eind de jaren 90 waren ze thans nog dagelijkse kost in Oostende. waar is den tijd. doet me terug herineren dat ik oud word. :roll:
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

TBbart schreef:dat waren die met de ms 75 dervoor... dat was extr. trein ?-Gent -Brugge-Oostende.
Kwam ook voorbij te lokeren, dus ik gok Antwerpen-Oostende
Joeri

Bericht door Joeri »

Ook leuk materieel voor zo'n verbiding... :x
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

Normaal wordt dit traject gereden met MS96 of 13+I11, dus dat zit wel goed.

Wees blij dat het geen 41's waren ;)
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Het is de eerste keer niet dat de IC G met klassieke motorstellen wordt gereden.
Er was ooit een draad over tweetjes op IC verbindingen. Je komt ze nog zelden tegen. Enkel op de reguliere dienst op 1 uur op de IC L (Poperinge-Ieper-Brussel-St Niklaas).
Wover

Bericht door Wover »

SIMPY.be schreef:Het is de eerste keer niet dat de IC G met klassieke motorstellen wordt gereden.
Er was ooit een draad over tweetjes op IC verbindingen. Je komt ze nog zelden tegen. Enkel op de reguliere dienst op 1 uur op de IC L (Poperinge-Ieper-Brussel-St Niklaas).
maar da's ook ni echt een IC te noemen e :p
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Idd, dat had ik toen gepost hier op het orige forum. IC-G met klassiekjes. Ik kan me herinneren dat het er zeker een stuk of 4/5 waren die ik zag klaarstaan voor vertrek richting Oostende.
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Wover schreef:
SIMPY.be schreef:Het is de eerste keer niet dat de IC G met klassieke motorstellen wordt gereden.
Er was ooit een draad over tweetjes op IC verbindingen. Je komt ze nog zelden tegen. Enkel op de reguliere dienst op 1 uur op de IC L (Poperinge-Ieper-Brussel-St Niklaas).
maar da's ook ni echt een IC te noemen e :p
Idd, maar ze zouden wel een kunnen maken... de IC met AM96 en stoppen in Poperinge-Ieper-Menen-Kortrijk-Waregem-Gent SP
en dan de IB L gewoon laten bollen op het half uur. Die andere op het uur.
IB= InterBoeregat. :p
TBbart

Bericht door TBbart »

die 800 me die groentjes waren extra trein... :wink: der zal iets te doen geweest zijn in oostende
Patrick
Berichten: 2289
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:42
Locatie: FI (= Ieper)

Bericht door Patrick »

SIMPY.be schreef:Idd, maar ze zouden wel een kunnen maken... de IC met AM96 en stoppen in Poperinge-Ieper-Menen-Kortrijk-Waregem-Gent SP
en dan de IB L gewoon laten bollen op het half uur. Die andere op het uur.
IB= InterBoeregat. :p
Komen (ofte: Comines) in Henegouwen (ofte: Hainaut) niet aandoen? Dan krijgen we weer een oorlogje. Geen schooloorlogje dit keer maar een treintjesoorlog :(
Plaats reactie