Jaarverslag

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
AlexNL
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 jun 2008, 02:34
Locatie: Breda, Nederland

Jaarverslag

Bericht door AlexNL »

Weet iemand hier wanneer het jaarverslag 2008 van de NMBS te verwachten is? Op deze website staan alleen die van 2006 en 2007, maar die van 2008 mis ik nog.

In dit topic staat dat NMBS dat uiterlijk 30/4 zou moeten presenteren, inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en er is nog iets - heeft iemand enig idee?
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Jaarverslag

Bericht door Adler »

Alex, is de NMBS ooit al eens met iets op tijd geweest ?
Het jaarverslag 2008 van de ombudsman van de NMBS vind je overigens hier.
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Jaarverslag

Bericht door Joris »

Hallo,
De jaarrekening van de NMBS is ook nog niet neergelegd bij de Nationale Bank... En daar hebben ze nog tijd voor tot 01/07. Vorig jaar waren ze daar ook te laat mee...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
RIDCO

Re: Jaarverslag

Bericht door RIDCO »

Misschien te veel "hooggeschoolden"....
stefke

Re: Jaarverslag

Bericht door stefke »

RIDCO schreef:Misschien te veel "hooggeschoolden"....
en weten ze nie wa gedaan gangse dagen
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Jaarverslag

Bericht door Joris »

Hallo,
stefke schreef:
RIDCO schreef:Misschien te veel "hooggeschoolden"....
en weten ze nie wa gedaan gangse dagen
Gezien de straffen die kunnen staan op het te laat indienen van de jaarrekening denk/hoop ik dat men daar niet zo losjes mee omgaat....
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Nekvin

Re: Jaarverslag

Bericht door Nekvin »

je zit op een treinforum voor treinenthousiasten, maar ik vind wel dat jullie veel commentaar hebben op de treinen
groentje
Berichten: 7305
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Jaarverslag

Bericht door groentje »

Sorry, collega, maar hoe beter je het kent, hoe kritischer je wordt. Ik toch.
Nekvin

Re: Jaarverslag

Bericht door Nekvin »

groentje schreef:Sorry, collega, maar hoe beter je het kent, hoe kritischer je wordt. Ik toch.
van de mensen die bij de spoorwegen werken kan ik het aannemen... die weten echt hoe het eraan toe gaat
Hogersluys
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 sep 2008, 18:19

Re: Jaarverslag

Bericht door Hogersluys »

Bevat dat jaarverslag ook de reizigerstellingen? Normaal zou die toch ook deze periode van het jaar moeten verschijnen?
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Jaarverslag

Bericht door Adler »

Nekvin schreef:
groentje schreef:Sorry, collega, maar hoe beter je het kent, hoe kritischer je wordt. Ik toch.
van de mensen die bij de spoorwegen werken kan ik het aannemen... die weten echt hoe het eraan toe gaat
Dat is ook nogal een rare redenering.
Dus als je bij de NMBS-groep werkt mag je zoveel kritiek hebben als je wil, mag je voortdurend staken om je ongenoegen te uiten en mag je van alles zeggen.
Maar als je daar niet werkt, dan moet je alles goed vinden en alleen maar enthousiast zijn over de spoorwegen in dit land.
En bovendien zijn "treinen" en de "NMBS" voor mij nog altijd geen synoniemen.
In de titel van dit forum staat er wel "treinenthousiasten" en geen "NMBS enthousiasten".
En om te zien dat ze weer eens te laat zijn met hun jaarverslag, zoals met alle andere zaken, moet je niet weten hoe het er echt aan toe gaat.
stefke

Re: Jaarverslag

Bericht door stefke »

het leven zoals het is bij de spoorwegen
Marianne
Berichten: 325
Lid geworden op: 30 mei 2009, 14:14
Locatie: Roosendaal

Re: Jaarverslag

Bericht door Marianne »

stefke schreef:het leven zoals het is bij de spoorwegen
Mogen ze ook wel een serie van maken voor op de tv, net als Planckendael en de Zoo :mrgreen:

Het te laat zijn met jaarsverslagen zal wel met het type organisatie te maken hebben. Bureaucratische organisatie's zijn altijd een beetje traag. En volgens mij is de NMBS een typisch voorbeeld van een bureaucratie.

Groeten,
Marianne
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dietrich

Re: Jaarverslag

Bericht door Dietrich »

Of mensen die gewoon hun werk niet op tijd doen.

Ik heb zo anderhalve maand moeten wachten op de beslissing of ze mij weerhouden hadden of niet voor een stage (en ik was nog één van de laatsten die zich aangemeld had). Bijgevolg had ik ook bijna problemen met mijn toenmalige school.

Namen ga ik niet noemen natuurlijk en ik heb er gezien die wel degelijk hun werk deden, maar bij sommigen...
Nekvin

Re: Jaarverslag

Bericht door Nekvin »

Adler schreef:
Nekvin schreef:
groentje schreef:Sorry, collega, maar hoe beter je het kent, hoe kritischer je wordt. Ik toch.
van de mensen die bij de spoorwegen werken kan ik het aannemen... die weten echt hoe het eraan toe gaat
Dat is ook nogal een rare redenering.
Dus als je bij de NMBS-groep werkt mag je zoveel kritiek hebben als je wil, mag je voortdurend staken om je ongenoegen te uiten en mag je van alles zeggen.
Maar als je daar niet werkt, dan moet je alles goed vinden en alleen maar enthousiast zijn over de spoorwegen in dit land.
En bovendien zijn "treinen" en de "NMBS" voor mij nog altijd geen synoniemen.
In de titel van dit forum staat er wel "treinenthousiasten" en geen "NMBS enthousiasten".
En om te zien dat ze weer eens te laat zijn met hun jaarverslag, zoals met alle andere zaken, moet je niet weten hoe het er echt aan toe gaat.
weet jij eigelijk wel hoe een groot bedrijf de nmbs groep is?
das niet zoals een verslagske maken van een bedrijfke met 50 werknemers zenne
Plaats reactie