Depot

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trammist

Re: Depot

Bericht door Trammist »

Die praatjes van een uitstervend Schaarbeek komen vooral uit Politieke hoek, aangezien het Brussels Gewest er een voetbalstadion, shoppingcentrum en andere zever op wil neerpoten.
Eric-U2

Re: Depot

Bericht door Eric-U2 »

Schaarbeek vorming dat zijn meer dan 40 hectaren niet meer gebruikte bundels.
Een depot is een een ruimte van +/- 100 m². Toch wel groot verschil denk ik.
Ik ben treinbestuurder in FSR, dus ze zullen ons met zeer grote middelen moeten buiten zetten voor dat depot Schaarbeek zal opgedoekt worden.
Op de vorming van Shaarbeek staan nog steeds 2 grote werkplaatsen.
Ik denk niet dat er nog veel plaats over is in Vorst om deze 2 werkplaatsen over te nemen.

Niets is voor eeuwig, maar dat de Treinbestuurders van Schaarbeek zouden verhuizen naar Brussel-Zuid dat horen we al 30 jaar.
Voor wie dat het laatste verslag van de PBW42100 kan lezen (Steven dus) weet genoeg.
nighttrain
Berichten: 2556
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Depot

Bericht door nighttrain »

Eric-U2 schreef:Schaarbeek vorming dat zijn meer dan 40 hectaren niet meer gebruikte bundels.
Een depot is een een ruimte van +/- 100 m². Toch wel groot verschil denk ik.
Ik ben treinbestuurder in FSR, dus ze zullen ons met zeer grote middelen moeten buiten zetten voor dat depot Schaarbeek zal opgedoekt worden.
Op de vorming van Shaarbeek staan nog steeds 2 grote werkplaatsen.
Ik denk niet dat er nog veel plaats over is in Vorst om deze 2 werkplaatsen over te nemen.

Niets is voor eeuwig, maar dat de Treinbestuurders van Schaarbeek zouden verhuizen naar Brussel-Zuid dat horen we al 30 jaar.
Voor wie dat het laatste verslag van de PBW42100 kan lezen (Steven dus) weet genoeg.
Zijn er nog veel rangeerbestuurders in FSR?
Hoeveel reeksen baan?
Vroeger was er veel vriendschap in FSR is dat nog zo? BBQ ,sociaal ?
Eric-U2

Re: Depot

Bericht door Eric-U2 »

Er is nog steeds de reeks B en N
Rangeerbestuurders +/- 20
En ja er is nog steeds een zeer goede sfeer, er komen de laatste tijd wel steeds meer nieuwe bestuuders bij.
En laat ons eerlijk blijven dat is niet meer zoals in de tijd, voor en na het werk zie je die 60 sec. Want iedereen heeft het toch zo druk buiten het werk. Maar dat zal wel overal zo zijn denk ik.
nighttrain
Berichten: 2556
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Depot

Bericht door nighttrain »

Eric-U2 schreef:Er is nog steeds de reeks B en N
Rangeerbestuurders +/- 20
En ja er is nog steeds een zeer goede sfeer, er komen de laatste tijd wel steeds meer nieuwe bestuuders bij.
En laat ons eerlijk blijven dat is niet meer zoals in de tijd, voor en na het werk zie je die 60 sec. Want iedereen heeft het toch zo druk buiten het werk. Maar dat zal wel overal zo zijn denk ik.
Sinds wanneer zit je al in FSR ? ongeveer hé!
Eric-U2

Re: Depot

Bericht door Eric-U2 »

8 jaar
nighttrain
Berichten: 2556
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Depot

Bericht door nighttrain »

Eric-U2 schreef:8 jaar
OK bedankt,good luck en hopelijk snel dichter bij huis? i.p.v. de nachten op een bank.
Eric-U2

Re: Depot

Bericht door Eric-U2 »

nighttrain schreef:
Eric-U2 schreef:8 jaar
OK bedankt,good luck en hopelijk snel dichter bij huis? i.p.v. de nachten op een bank.
Wie snel dichter bij huis??
nighttrain
Berichten: 2556
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Depot

Bericht door nighttrain »

Eric-U2 schreef:
nighttrain schreef:
Eric-U2 schreef:8 jaar
OK bedankt,good luck en hopelijk snel dichter bij huis? i.p.v. de nachten op een bank.
Wie snel dichter bij huis??
U,als ge in den coq en mer woont
Eric-U2

Re: Depot

Bericht door Eric-U2 »

Maar dat is het nu net, ik wil daar nooit meer weg. Daarom zal ik ook alles doen wat ik maar kan dat depot FSR zal blijven bestaan.
Bijwijze van spreken is dat mijn tweede thuis. En de 232km elke dag met de auto pak ik er dan ook maar bij.
En op de bak heb ik nog niet zoveel moeten slapen ze. Die tijd is ook al voorbij. :D :D :D
nighttrain
Berichten: 2556
Lid geworden op: 03 sep 2007, 16:15
Locatie: Calais (France)

Re: Depot

Bericht door nighttrain »

Eric-U2 schreef:Maar dat is het nu net, ik wil daar nooit meer weg. Daarom zal ik ook alles doen wat ik maar kan dat depot FSR zal blijven bestaan.
Bijwijze van spreken is dat mijn tweede thuis. En de 232km elke dag met de auto pak ik er dan ook maar bij.
En op de bak heb ik nog niet zoveel moeten slapen ze. Die tijd is ook al voorbij. :D :D :D
Toch een raar volk die machinisten,'k zat vroeger ook graag op den dam ,de dokken en den centraal maar na een tijdje als ge de kans heb voor een toffe depot op 10 min van uw woonst denk ge toch 10X na
Allé doe het goe in FSR, in FGSP zit er ook een goeie bende samen hoor ik.
Eric-U2

Re: Depot

Bericht door Eric-U2 »

Ik had al lang is Oostende kunnen zitten, op 20 min van De Haan. En beweer totaal niet dat het daar niet goed is, maar hart zal altijd in Schaarbeek blijven. En zolang ik er niet al teveel tegen opzie om 12u per dag voor mijn werk van huis weg te zijn. Zal ik dat blijven doen.
dentheo
Berichten: 8176
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Depot

Bericht door dentheo »

Eric-U2 schreef:Ik had al lang is Oostende kunnen zitten, op 20 min van De Haan. En beweer totaal niet dat het daar niet goed is, maar hart zal altijd in Schaarbeek blijven. En zolang ik er niet al teveel tegen opzie om 12u per dag voor mijn werk van huis weg te zijn. Zal ik dat blijven doen.
De sfeer in oostende was 20 jaar geleden maar zozo...hopelijk nu beter.. :)
Theo
Groeten vanop de Heide
groentje
Berichten: 7286
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Depot

Bericht door groentje »

Eric-U2, zoals ik zei heb ik dit lijstje uit het hoofd gegeven, en als niet-bestuurder zijnde, hoor ik vanalles over de depot van FSR, maar ben ik veel minder op de hoogte dan jij, natuurlijk. Je zegt zelf dat het gerucht al jaren de ronde doet dat FSR bij Brussel-Zuid zou worden gevoegd, zo vreemd is het dus toch niet.
Maar ik hoop voor jou dat FSR nog vele jaren mag bestaan, hoor, versta me niet verkeerd.
Hogersluys
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 sep 2008, 18:19

Re: Depot

Bericht door Hogersluys »

Steven schreef:eigenlijk is het omgekeerd. De functie treinbegeleider (zoals ze nog steeds op de vacature staat) is vrij recent in gebruik bij de NMBS, zowel treinchef als boordchef gebruikt men al veel langer (vooral in het franstalige gedeelte dan).
Ach, eigenlijk spreekt iedereen gewoon van "den conducteur".
Plaats reactie