NMBS TV

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

NMBS TV

Bericht door Adler »

Er is een nieuwe website met filmpjes over de NMBS:

http://www.nmbs-tv.be/
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: NMBS TV

Bericht door Adler »

Niet zo'n fraai nieuws dat men daar brengt.
Verlies bij NMBS-reizigers, verlies bij B-cargo, verlies bij Eurostar...
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: NMBS TV

Bericht door HLE 2302 »

Adler schreef:Niet zo'n fraai nieuws dat men daar brengt.
Verlies bij NMBS-reizigers, verlies bij B-cargo, verlies bij Eurostar...
ze zeggen tenminste de waarheid ...
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: NMBS TV

Bericht door Adler »

Ik hoop dat ze die site nog voor iets anders gaan gebruiken dan om te komen zeggen hoe slecht het overal gaat.
stefke

Re: NMBS TV

Bericht door stefke »

Marc is nu zeker zo tros als een pauw
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: NMBS TV

Bericht door HLE 2302 »

stefke schreef:Marc is nu zeker zo tros als een pauw
Houd die belachelijke commentaren toch voor jezelf, dat hebben we hier echt niet nodig !
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: NMBS TV

Bericht door Adler »

Op NMBS-TV staan nu nieuwe filmpjes van o.a. Sabin S'Heeren, Geert Pauwels, Michel Jadot en Richard Gayetot.

Deze filmpjes zijn opgenomen bij de invoering van de nieuwe namen NMBS Mobility, NMBS Logistics, NMBS Europe en NMBS Technics.
Ik vind het dan ook nogal vreemd dat deze heren zichzelf aankondigen als directeur-generaal of verantwoordelijke van hun departement en daarbij nog de oude benaming gebruiken (Reizigers Nationaal, Techniek en Productie, enz.).

Het is ook nogal lachwekkend om zo een filmpje, dat je op elk moment van de dag kan bekijken, te beginnen met Goedenavond of Bonsoir.
Gebruikersavatar
Portbou
Berichten: 1800
Lid geworden op: 06 mar 2006, 23:24
Locatie: Mechelen
Contacteer:

Re: NMBS TV

Bericht door Portbou »

Hallo,

We kunnen besluiten dat er qua vorm nog heel wat marge voor verbetering is. Nu denk ik wel dat deze filmpjes niet in de eerste plaats voor het internet bedoeld waren maar eerder voor een personeelsvergadering of iets dergelijks.

Om het over iets flagrants uit de inhoud te hebben (naar mijn gevoel dan) : Michel Jadot schijnt nog steeds te vinden dat de hogesnelheidstrein het vliegtuig als belangrijkste concurrent heeft. Dit geldt m.i. enkel voor Eurostar. Voor de andere treinen is het toch duidelijk dat vooral de auto concurrent is ?

Andere meningen ?

Bart W.
260689
Berichten: 3319
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Re: NMBS TV

Bericht door 260689 »

wat ik wel tof vind in het introductie filmpje van de NMBS is Zoiets in de genre van de SNCF.

Ook is er reclamespot (enkel gehoord op MNM kan ook op andere zenders spelen) voor bestemming Beter.
Lukas
Berichten: 1670
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:44
Locatie: Rotselaar L 35

Re: NMBS TV

Bericht door Lukas »

Hoi,

Ook ik heb vandaag op Q-music een reclamespot gehoord over de NMBS.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
RIDCO

Re: NMBS TV

Bericht door RIDCO »

De heren hebben verleden vrijdag wel een behoorlijk feestje georganiseerd in den BOSAR. Ik weet niet wat er in de huidige omstandigheden nog te vieren valt.
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: NMBS TV

Bericht door Adler »

RIDCO schreef:De heren hebben verleden vrijdag wel een behoorlijk feestje georganiseerd in den BOSAR. Ik weet niet wat er in de huidige omstandigheden nog te vieren valt.
Misschien was er nog wat geld over van dat feestje van een half miljoen euro in Luik.
pietje

Re: NMBS TV

Bericht door pietje »

Adler schreef:
RIDCO schreef:De heren hebben verleden vrijdag wel een behoorlijk feestje georganiseerd in den BOSAR. Ik weet niet wat er in de huidige omstandigheden nog te vieren valt.
Misschien was er nog wat geld over van dat feestje van een half miljoen euro in Luik.
Het was misschien op 1 miljoen begroot :twisted:
Plaats reactie