Meisje komt onder trein terecht in Aarsele

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Hobbes
Berichten: 747
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:08
Locatie: Hemiksem

Bericht door Hobbes »

Volgens verschillende artikels heeft ze de slagbomen en rode lichten genegeerd.
Als je 14 jaar bent zou je beter moeten weten.
Heel erg (zeker voor de ouders) maar als ik zie (bijna dagelijks) hoe veel mensen zich geen bal aantrekken van slagbomen e.d. heb ik er niet veel compassie mee.
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Hobbes schreef:Volgens verschillende artikels heeft ze de slagbomen en rode lichten genegeerd.
Als je 14 jaar bent zou je beter moeten weten.
Heel erg (zeker voor de ouders) maar als ik zie (bijna dagelijks) hoe veel mensen zich geen bal aantrekken van slagbomen e.d. heb ik er niet veel compassie mee.
Groot gelijk :!:
Wover

Bericht door Wover »

Daarstraks in Geel ook weer een man of 3 die nog overliepen toen de overweg al dicht was (om op perron 2 te geraken dus)

De (o)stchef was iets te laat, anders had em ze wel tegengehouden, want de trein was er toch echt wel bijna :P
BN-koekje

Bericht door BN-koekje »

In het leven moet het altijd maar sneller en sneller gaan. Mensen hebben geen geduld meer en wagen hun leven om toch op tijd te zijn :?
Wover

Bericht door Wover »

RhB schreef:Nu, in Bulgarije, komt het vaak voor dat men de sporen moet oversteken, om het juiste perron te bereiken.
Misschien een vervelend voorbeeld van gewoontes. :roll:
In India blijkbaar ook :P

http://www.youtube.com/watch?v=XcZ43FUukLY

(sorry voor de topicbump)

De TB's zullen daar wel ijzeren zenuwen moeten hebben, want dat zal daar wel dagelijkse kost zijn.
Plaats reactie