AM96 op IR c

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Wover

AM96 op IR c

Bericht door Wover »

Gisteren werd de IR c Antwerpen - Hasselt - Flemalle Haute gedaan door 4 AM96! Normaal wordt deze dienst met één break gedaan (het was de laatste of voorlaatste verbinding: 22.49 Lier - 23.10 Aarschot).

Het was wel tof, in heel het stel waarin ik zat, zat nog maar één andere persoon :P

Ook geen treinbegeleider gezien, hoewel ik hard gezocht heb, want ik had op mijn ticket per ongeluk 2 juli geschreven, dus dat moest ik normaal melden e...

Op de IR e en L naar Leuven was het wel geen probleem. Mijn zonden werden mij zelfs vergeven door de TBG op de L naar Leuven :)




Verder heb gisteren verdacht veel propere 13'en gezien! Omstreeks 2u kwamen in Heverlee 2 propere 13'en voorbij, en daarjuist omstreeks 12.00-12.10 in Aarschot de 1319 en 1320 ook zo properkes als iets!

In het station van Leuven zelf zag ik ook nog een IC A zien, wederom was de 13 zo proper als iets.

Hebben ze er eindelijk iets op gevonden, of hebben ze personeel aangeworven om ze met de hand te kuisen? :P
Moi

Bericht door Moi »

Het is de laatste trein van Antwerpen naar Hasselt, 22u34 in Antwerpen. Dit is zo elke vrijdagavond, het is gewoon een overbrengingsrit van 3 stellen die men in Hasselt nodig heeft om in het weekend de IC's naar Rijsel te kunnen laten rijden. Maandagochtend rijden ze met de tweede trein (05u22 in Hasselt) terug naar Antwerpen om terug ingezet te worden op de verbinding Antwerpen-Oostende.
Wover

Bericht door Wover »

ah daar wist ik niks van :)

Twas wel tof, na zo'n brol 41 zo'n zaligheid :P

en volgens mij waren het er toch 4 hoor, want ik moest echt wel spurten om de L te halen, die 2 minuutjes later vertrekt dan dat de ir c aankomt
rvdborgt
Berichten: 4321
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: AM96 op IR c

Bericht door rvdborgt »

Wover schreef:Gisteren werd de IR c Antwerpen - Hasselt - Flemalle Haute gedaan door 4 AM96! Normaal wordt deze dienst met één break gedaan (het was de laatste of voorlaatste verbinding: 22.49 Lier - 23.10 Aarschot).
Het was inderdaad de 22.34 Antwerpen-C - Hasselt. Ik zat er ook in :-)
Wover schreef:Ook geen treinbegeleider gezien, hoewel ik hard gezocht heb, want ik had op mijn ticket per ongeluk 2 juli geschreven, dus dat moest ik normaal melden e...
De conducteur kwam bij ons langs tussen Lier en Heist; dat was in het achterste treinstel.

Groetjes,

Rian
Plaats reactie