Gebruik Railpass

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Ad Meeuse
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 aug 2006, 20:12
Locatie: Scheer (Zuid-Duitsland)

Gebruik Railpass

Bericht door Ad Meeuse »

Na een aantal jaren wonen in het fraaie Zuid-Duitsland kan ik komende week heel onverwacht 2 dagen treinreizen door België maken.
In de afgelopen jaren zijn de tarieven nogal wat gewijzigd en voor mij komt nu eigenlijk alleen de "Railpass" in aanmerking.
Mij ontbreekt door dit onverwachte gebeuren nu even de tijd om te kijken of ik via de zoek-functie iets over mijn hierna volgende vraag kan vinden.

Mijn vraag aan dit (deskundig) forum is nu de volgende:

Als ik van Neerpelt naar Marche-en-Famenne reis met trein 5562 (via Luik) mag ik dan diezelfde trein verder gebruiken (natuurlijk met een nieuwe regel gebruiken op de Railpass) om dan via Marloie-Brussel Nd naar Neerpelt terug te reizen of moet ik echt in Marche eerst uitstappen en met een volgende trein verder reizen?

Volgens de NMBS-webstek zijn beide reiswegen toegestaan.

Ik hoop dat iemand mij voor Dinsdag a.s. meer kan vertellen en bedank nu ik toch on-line ben alle "posters" hier voor al hun mededelingen die voor mij de band met de "thuishaven" dagelijks in stand houden.

Hartelijke groet, Ad Meeuse
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Gebruik Railpass

Bericht door treinbruno »

Ja mag gewoon, desnoods 1 seconde op het perron staan als je wilt, maar dat moet dus niet
Afbeelding
Plaats reactie