10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
mugetje

10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Bericht door mugetje »

Ik heb misschien een raar vraagje. Ik zou iemand een cadeau willen doen van een 10 rittenkaart 1ste klas. Die persoon zal niet weten wat hem overkomt. Deze persoon heeft recht op een verhoogde tegemoetkoming en nu wou ik dus een 10 rittenkaart kopen verhoogde tegemoetkoming klasse 1. Als ik dit ingeef op het internet om de prijs te berekenen zie ik dat je enkel een 10 rittenkaart 2de klas met verhoogde tegemoetkoming kan kopen. Klopt dit en wat zou de reden ervan zijn?
Gebruikersavatar
trainfreak
Berichten: 2625
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
Locatie: Wettere

Re: 10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Bericht door trainfreak »

Topic opnieuw geopend (dank u Steven!) en verplaatst naar vragenhoekje.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22504
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: 10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Bericht door Steven »

dit is geen zelfde topic, de vraag is lichtjes anders. In deze vraag gaat het over iemand met verhoogde tegemoetkoming. Mindervaliden, WIGW en zo, in de andere vraag is hetzelfde produkt gevraagd bovenop een tweedeklasseticket.
Bockie

Re: 10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Bericht door Bockie »

Een kortingkaart "Verhoogde tegemoetkoming" is enkel geldig in de 2de klas.
Een vervoerbewijs 1ste klas kan dus nooit met de korting van "Verhoogde tegemoetkoming" gegeven worden.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: 10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Bericht door Asterix »

Is het eigenlijk wel mogelijk om een tienrittenkaart 2e klasse "verhoogde tegemoetkoming" te kopen?
Bockie

Re: 10 rittenkaart 1ste klas met verhoogde tegemoetkoming

Bericht door Bockie »

Jeroen schreef:Is het eigenlijk wel mogelijk om een tienrittenkaart 2e klasse "verhoogde tegemoetkoming" te kopen?
Jep dat is mogelijk. Maar dan enkel wel geldig op het traject vermeld op de rittenkaart :D
Plaats reactie