Brugse treinbestuurders leggen werk neer

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
hubertd

Brugse treinbestuurders leggen werk neer

Bericht door hubertd »

bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml

noot: weer die foto van die verongelukte break erbij...
ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie met de vraag om eens een andere foto te gebruiken , deze hebben we nu wel gehad :-)
't Seinerke
Berichten: 276
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
Locatie: Brugge

Bericht door 't Seinerke »

[color=blue]Komt ervan als ze veel te laat begonnen zijn met het recruteren van nieuwe krachten (van alle soorten).
Er gaat een hele generatie in pensioen, maar ze slagen er voorlopig niet in deze te vervangen.

Weersverwachting:

Storm op komst[/color]
el_barto

Bericht door el_barto »

Inderdaad vervelende zaak voor de Brugse TB's en ik kan geloven dat ze hun ongenoegen niet onder stoelen of banken zullen steken.

Weerom jammer dat ze opteren voor een staking...
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22551
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

brugge telt een 20-tal treinbestuurders???? wa voor ne kemel is da nu weeral? brugge is een vrij groot depot en telt wel degelijk meer als 20 bestuurders
1607

Bericht door 1607 »

het is een 20 tal Tb's tekort.
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

Vanmorgend rond 8u stonden 2 rammen met 4 AM96.
In het station van Gent Sint Pieters stond er op de TVkes dat er een werkonderbreking was in Brugge. De IC trein van 07:56 vertrek in Gent richting Brussel-Hasselt en Tongeren was afgeschaft.
Cargofreak

Bericht door Cargofreak »

ze zijn toch al begonnen met aanwerven
http://www.smintjes.be/images/nmbs.jpg :lol: :lol:

edit: er wordt gezegd "jammer dat ze hun doel willen bereiken met een staking" Wel das de enige taal die ze in de Frankrijkstraat verstaan.
spoorrboy

Bericht door spoorrboy »

Die foto van diene break begint stilaan afgezaagd te worden
Slos

Bericht door Slos »

Dat verklaard waarom ik deze ochtend op een stampvolle trein zat. (P Oostende - Schaarbeek 07.50 in Aalter)
260689
Berichten: 3368
Lid geworden op: 02 feb 2006, 08:20
Locatie: Zolder

Bericht door 260689 »

De Ica van 07:22 had meer dan 10 min vertraging in gent st pieters.
Cargofreak

Bericht door Cargofreak »

pff vertraging, vertraging niet teveel van aantrekken, in dit geval zou ik zelfs durven zeggen: hoe meer, hoe beter :twisted:
Wover

Re: Brugse treinbestuurders leggen werk neer

Bericht door Wover »

treinspotter schreef:
bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml

noot: weer die foto van die verongelukte break erbij...
ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie met de vraag om eens een andere foto te gebruiken , deze hebben we nu wel gehad :-)
Ik had daar ook al eens voor gemaild, maar ze blijven volharden in de boosheid :P
't Seinerke
Berichten: 276
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:10
Locatie: Brugge

Bericht door 't Seinerke »

[quote="el_barto"] Weerom jammer dat ze opteren voor een staking...[/quote]

Absoluut mee akkoord. Maar het helpt wel, allé, vandaag toch. Er zou ingegaan zijn op de eisen van de TB's. Toezeggingen dus..., of zijn het alleen maar beloftes...?
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Re: Brugse treinbestuurders leggen werk neer

Bericht door Bart »

treinspotter schreef:
Ik heb een mailtje gestuurd naar de redactie met de vraag om eens een andere foto te gebruiken , deze hebben we nu wel gehad :-)
Pure sensatie is dit :evil: .
Wat heeft deze foto nu te maken met een tekort aan treinbestuurders in depot Brugge.
Ik dacht dat VTM een sensatie zender was, maar de VRT is nog erger.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

el_barto schreef:Inderdaad vervelende zaak voor de Brugse TB's en ik kan geloven dat ze hun ongenoegen niet onder stoelen of banken zullen steken.
Weerom jammer dat ze opteren voor een staking...
Het is natuurlijk zeer onaangenaam voor de reizigers, maar het is soms de enige reden om nog iets gedaan te krijgen bij't spoor.
Plaats reactie