Nieuwigheden in Oost-Belgie

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Bert schreef:Nu dat lijn 39 onder draad is zouden ze de L-trein Spa-Géronstère-Welkenraedt kunnen laten doorrijden tot Montzen?
Montzen is inderdaad een veel te boerengat om de boemel in Welkenraedt nog te laten kopmaken en nog eens heen en terug gaan naar Montzen! :?
Speedy
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 feb 2006, 00:11
Locatie: FR

Bericht door Speedy »

Shrek schreef:ik dacht dat dat station van montzen ergens in de middle of nowhere lag :roll:
Amai nie...Vroeger gingen we er met een taxi naar toe (vanuit Hasselt toen ik nog in FNND zat)..
Zou het in geen 100j vinden..
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

is nochtans ni zo superver van welkenraedt hoor :-)
Bert

Bericht door Bert »

tja dat is daar een heel groot boeregat die streek, maar het ligt er vol van oude beddingen.
FLV-FGSP
Berichten: 1886
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Bericht door FLV-FGSP »

Bert schreef:tja dat is daar een heel groot boeregat die streek, maar het ligt er vol van oude beddingen.
Klopt, kijk maar op http://www.bernd-boeckmann.de/ligne24/index.html en dan op Streckenverlauf.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

das de enige pagina die ik als blanco te zien krijg van die site :(
FLV-FGSP
Berichten: 1886
Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:36
Locatie: Leuven

Bericht door FLV-FGSP »

Steven schreef:das de enige pagina die ik als blanco te zien krijg van die site :(
Grr, thuis in FF was er geen probleem, op het werk in IR wel. Het gaat om de kaart http://www.bernd-boeckmann.de/ligne24/u ... skarte.jpg
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22509
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

oei das een raar zicht een kaart die het noord aande zijkant heeft ipv bovenaan
Dréke

drei Sprachen

Bericht door Dréke »

Pieter schreef:
Trainspotterke schreef:
trainfreak schreef:En voor diegenen die geen frans verstaan? Ik dus :roll:
Als voorbeeldige Belg moet je je twee landstalen voldoende onder de knie hebben, hé! :wink:
drie landstalen ;)
Jawohl! Drei Sprachen!
Schade das es keine rote Metro gibt, dann würde der Text hier auch in Deutsch stehen!
Grüße aus Kassel
Plaats reactie