te koop gezocht : sticker voor auto

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door profke »

Ik weet het: volledig fout geplaatst op dit forum,
maar na de geboorte van ons 3e kindje heeft mijn vrouw haar zinnen gezet op een sticker met de namen van onze 3 kinderen erop. Om achter op de ruit van de auto te kleven.
De vorm zou een treintje moeten zijn met 2 of 3 wagonnetjes eraan, waarin telkens de naam van een kind staat.

helaas; nergens te vinden. iemand een tip waar die te koop is?
Accelerat
Berichten: 2771
Lid geworden op: 01 sep 2006, 22:37
Locatie: Canada

Re: te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door Accelerat »

Zelf ontwerpen en eens langs een drukkerij-shop gaan en het daar voorleggen? :)
Gebruikersavatar
Bibke
Berichten: 2954
Lid geworden op: 02 aug 2006, 22:51
Locatie: Kaulille (Afkomstig van LPP)

Re: te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door Bibke »

Je kan je ook eens bevragen bij een bedrijf dat beletteringen doet van o.a. reclame op wagens.
Ik ben abonnee van “OP DE BAAN”, U ook?
www.pfttsp.be
www.cfbocq.be
www.retrotrain.be
AfbeeldingAfbeelding
thomaslj

Re: te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door thomaslj »

Of proberen zelf te maken. Druk eerst een test af, als dat goed gelukt is steek dan een zelfklevend blad in de printer, na het afdrukken kunt ge er een zelfklevende folie over plakken, mooi afsnijden met een snijmachine of met mesje & lat & plakken maar.
profke
Berichten: 629
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door profke »

Of proberen zelf te maken. Druk eerst een test af, als dat goed gelukt is steek dan een zelfklevend blad in de printer, na het afdrukken kunt ge er een zelfklevende folie over plakken, mooi afsnijden met een snijmachine of met mesje & lat & plakken maar.
das een goeie tip!
bedankt!
thomaslj

Re: te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door thomaslj »

profke schreef:das een goeie tip!
bedankt!
Graag gedaan. Het hangt er wel vanaf of de wagen in een garage wordt gezet of niet want echte stickers die tegen weer & wind kunnen is zoiets zelfgemaakt niet.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: te koop gezocht : sticker voor auto

Bericht door kika »

thomaslj schreef:Graag gedaan. Het hangt er wel vanaf of de wagen in een garage wordt gezet of niet want echte stickers die tegen weer & wind kunnen is zoiets zelfgemaakt niet.
Je kan het aan de binnenkant van je raam kleven. Idealiter druk je op vinyl (nee niet met je huis-inktjetprinter), die kan je ook aan de buitenkant kleven. Ik denk dat je het beste even aan een creatieve kennis vraagt om een handje te helpen, of naar de lokale drukker gaan natuurlijk.
Plaats reactie