Dat vind ik inderdaad nog het ergste...FLV-FGSP schreef:Railtime staakt trouwens ook
om toch maar zeker te zijn dat de reiziger het niet meer "probeert"...
Dat vind ik inderdaad nog het ergste...FLV-FGSP schreef:Railtime staakt trouwens ook
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Dat zou dan ook de volgende verbetering voor Raltime moeten zijn, zodat je er op dit soort dagen nog iets aan hebt. En dat geldt dan ook voor andere dagen met een sterk verstoorde dienst, bv. als er iets in de NZV gebeurt ofzo. Dan zie je in Brussel ook vaak de schermen in die gedegradeerde modus.Kristofke schreef:Het is in een Brussels station al bijna onbegonnen zaak om alles af te schaffen op de schermen, laat staan dat je dat dus voor héél het land moet doen. Daarom dat de STA systemen voor de stations vandaag in gedegradeerde modus draaien, de bediende kiest een trein uit de lijst en kan die dan transfereren op de schermen. Zulke modus bestaat er niet voor Railtime denk ik.
Was de NMBS bij het schrijven van het eisenpakket van de software vergeten dat er bij de NMBS wel eens gestaakt wordt ...???Kristofke schreef: Tijdens een staking is het zo dat de ostch perron gaat nakijken of het personeel aanwezig is voor de rit en deze ook wil uitvoeren, daarna meldt deze dat aan de regelaar in de blok, deze geeft dat door aan de verkeersinfobediende en deze zal de trein afficheren op het perron en de overzichtsschermen
Wanneer deze info bij de RailTime bediende beland is, is die trein al weg.
.
Een gemiddeld forumlid weet zoiets wel ja, maar iemand die nu ergens in een stopplaats staat te wachten en voor het eerst een keer Railtime gaat gebruiken op zijn GSM of voor vertrek thuis eens gaat kijken weet dat niet.profke schreef:het nut van railtime is niet "zero".
volgens mij waren er automatische systemen die de "vertrek" meldingen verwerkte.
adhv de "grijsgekleurde" cijfertjes in de voorliggende stations kan je dus zien of die trein gaat aankomen aan uw station of niet.
maar kom; het ware beter geweest dat de treinen reden danwel dat railtime.Be werkte
Past ook heel netjes in de gecentraliseerde (geplande) strategie die Belgie kan lamleggen door een dozijn (?) stakers....Kristofke schreef:
Kortom ik kan begrijpen dat Railtime vandaag afgezet is.
Wat wil je nu zeggen? Dat Railtime opzettelijk is afgezet?dentheo schreef:Past ook heel netjes in de gecentraliseerde (geplande) strategie die Belgie kan lamleggen door een dozijn (?) stakers....Kristofke schreef:
Kortom ik kan begrijpen dat Railtime vandaag afgezet is.
??? eerst zegt ge zelf dat het afgezet is en dan zegt ge dat het niet opzettelijk is ??? waren er bedreigingen ofzo.Kristofke schreef:Wat wil je nu zeggen? Dat Railtime opzettelijk is afgezet?dentheo schreef:Past ook heel netjes in de gecentraliseerde (geplande) strategie die Belgie kan lamleggen door een dozijn (?) stakers....Kristofke schreef:
Kortom ik kan begrijpen dat Railtime vandaag afgezet is.
Laat ze toch gewoon schrijven dat de informatie in het systeem NU volledig onbetrouwbaar is en daarom niet verspreid wordt.Dietrich schreef:Eerste dat ik vind i.v.m. stil leggen Railtime:
"We doen het mogelijke om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen."