Innotrans

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Fravemo

Innotrans

Bericht door Fravemo »

Ik heb een vraag aan jullie of het mogelijk is als je een kaart hebt van 3 dagen of je dan alles ziet? Of zijn er beperkingen?
Zoals infrastructuur en de rest van de beurs.... Dank u wel.

Fravemo
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22510
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Innotrans

Bericht door Steven »

Fravemo schreef:Ik heb een vraag aan jullie of het mogelijk is als je een kaart hebt van 3 dagen of je dan alles ziet? Of zijn er beperkingen?
Zoals infrastructuur en de rest van de beurs.... Dank u wel.

Fravemo
met die kaart kan je echt wel alles zien hoor, dat zijn kaarten tijdens de week en dan is alles open. Tijdens de publieksdagen (dat is tijdens het weekend voor 2 euro) zie je enkel buiten het rollend materiaal. Jammer genoeg voor u is Innotrans net voorbij en zal je moeten wachten tot september 2012.
5941

Re: Innotrans

Bericht door 5941 »

Hallo
Welke dagen is het beste voor te gaan ook met oog voor foto's te maken
18 - 21 September 2012 - Trade fair
22 - 23 September 2012 - Public days

gr hans
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Innotrans

Bericht door Robin »

5941 schreef:Hallo
Welke dagen is het beste voor te gaan ook met oog voor foto's te maken
18 - 21 September 2012 - Trade fair
22 - 23 September 2012 - Public days

gr hans
de public days denk ik, de andere dagen zijn voor de bedrijven heb ik de indruk?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
groentje
Berichten: 7277
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Innotrans

Bericht door groentje »

Op de trade fair geraak je als particulier inderdaad niet zomaar binnen. Tijdens de Public Days kan je alleen maar buiten rond kijken, maar daar staan veruit de meeste treinen. Binnen staan nogal wat exposanten met materiaal die vooral voor de industrie interessant is, seinsystemen, verschillende technieken om deuren te sluiten, verkeerbeheerssystemen, aankondigingssystemen, ik verzin maar wat.
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Innotrans

Bericht door Robin »

wat kost een ticket voor enkel buiten dan? vind het niet zo direct op de website van innotrans :?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Innotrans

Bericht door msts.be »

Is dat niet 2 of 3 EUR ofzo ? Was alleszins heel betaalbaar, getuige de massa volk dat er op die dagen op afkomt..

Edit: zie bv. hier, is 2 EUR: http://www.die-stammbahn.de/index.php?o ... &Itemid=78 . Zal dus dit jaar wat opslagen en waarschijnlijk 3 EUR worden.
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Innotrans

Bericht door Robin »

thanks. We zijn meer kwijt aan vervoer dan toegang :lol:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie