AM 96 overnacht in Sint-Niklaas Oost

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

AM 96 overnacht in Sint-Niklaas Oost

Bericht door Stef »

Weet iemand waarom stel 488 overnacht in Sint-Niklaas Oost. Dit is bij mijn weten de eerste keer dat dit voorkomt... Hij staat helemaal op het buitenste spoor (meest dichte naar de loods van ABX op).
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Re: AM 96 overnacht in Sint-Niklaas Oost

Bericht door Bart »

Stef schreef:Weet iemand waarom stel 488 overnacht in Sint-Niklaas Oost. Dit is bij mijn weten de eerste keer dat dit voorkomt... Hij staat helemaal op het buitenste spoor (meest dichte naar de loods van ABX op).
Dat stel heeft een zware technische panne.
Een (motoras)wiel zit geblokkeerd, heb ik mij laten wijsmaken.
De "secour" heeft deze op rolley's komen zetten, en wordt vrijdagnacht via lijn 54 naar Mechelen gebracht.
Deze zal waarschijnlijk vertrekken nadat de 2572 het station van St-Niklaas om 23u05 heeft bereikt.
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: AM 96 overnacht in Sint-Niklaas Oost

Bericht door Stef »

Bart schreef:
Stef schreef:Weet iemand waarom stel 488 overnacht in Sint-Niklaas Oost. Dit is bij mijn weten de eerste keer dat dit voorkomt... Hij staat helemaal op het buitenste spoor (meest dichte naar de loods van ABX op).
Dat stel heeft een zware technische panne.
Een (motoras)wiel zit geblokkeerd, heb ik mij laten wijsmaken.
De "secour" heeft deze op rolley's komen zetten, en wordt vrijdagnacht via lijn 54 naar Mechelen gebracht.
Deze zal waarschijnlijk vertrekken nadat de 2572 het station van St-Niklaas om 23u05 heeft bereikt.
Dus eigenlijk erg de moeite om eens te gaan kijken! Een AM96 op L54 is zeer zeldzaam, er rijden er alleen als er zware problemen zijn tussen Sint-Niklaas en A'pen Zuid en dat de IC's moeten omgeleid worden.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie