Dus , eigenlijk is dit het vervolg van de oude topic , misschien heeft het een andere titel , maar ik weet het niet meer ....
Dus , we hadden het ook al vorige keer over het feit dat EWS d.m.v. haar dochterfiliaal "Euro Cargo Rail" nu ook op het continent haar eigen treinen zal verzorgen , en we twijfelden of de ingezette locs dan wel Class'66 dan wel G1206 zouden zijn .. wel , hier en hier zijn de oplossingen...
En blijkbaar is de Franse liefde wederzijds , want wat staat daar een Franse G1206 te doen in Engeland ? (Neen , het is er geen van Fret SNCF..) Klik hier voor de foto ...
Ik hoop alsnog dat EWS snel voet aan de Franse grond krijgt met haar eigen Class'66 , want die bordeaux/mauve G1206 is toch ook weer niet alles en zó krachtig is dat ding nu ook wéér niet ...
Europese cargobedrijven
Heb die bordeaux machines en die in Fret livrei gezien in Frethun. We gaan ze weldra in Lille tegenkomen en het zal niet zo lang meer duren eer ze tot FN of FIZ gaan rijden.
Terwijl men alhier alle energie in een New Cargo stak en doldwaas vergat licenties en certificaten aan te vragen deed EWS wat een zichzelf respecterende vervoerder deed en vroegen ze licentie voor SNCF. Weet niet zeker of de machinerie al in gang is gezet voor NMBS grondgebied.
Terwijl men alhier alle energie in een New Cargo stak en doldwaas vergat licenties en certificaten aan te vragen deed EWS wat een zichzelf respecterende vervoerder deed en vroegen ze licentie voor SNCF. Weet niet zeker of de machinerie al in gang is gezet voor NMBS grondgebied.