SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
spoorslags

SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Bericht door spoorslags »

Ik vraag mij af: Infrabel heeft een tijdje geleden een sms-service ingesteld die bij vertragingen langer dan een kwartier je automatisch een sms stuurt, (als je je voor een bepaalde lijn hebt ingeschreven en/of gekoppeld aan een abonnement?).

Na al die tijd vraag ik me wel af: Zijn er mensen die zo'n SMS al ooit hebben ontvangen? Verstuurt Infrabel al zo'n SMS'en?Ik heb er precies nog nooit aangekregen. Het is namelijk zo dat er op mijn traject zich wel eens vertragingen durven voordoen.
apestaart
Berichten: 309
Lid geworden op: 04 aug 2009, 08:35
Locatie: Oostende

Re: SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Bericht door apestaart »

En welk traject is dat dan?
dcr
Berichten: 259
Lid geworden op: 05 dec 2008, 15:34

Re: SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Bericht door dcr »

Het heeft een tijdje geduurd voordat ik het correct had ingesteld, maar nu lijkt het goed te werken bij mij.
Hij geeft wel enkel vertragingen aan bij het BEGIN van het traject.
spoorslags

Re: SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Bericht door spoorslags »

ha, misschien zijn mijn instellingen fout, dat zal ik dan nog eens moeten nakijken. Ik vertrek in Antwerpen-Berchem.
profke
Berichten: 630
Lid geworden op: 09 sep 2009, 14:26

Re: SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Bericht door profke »

Ik vertrek in Antwerpen-Berchem.
hehe, meestal, als den trein die ik neem 12 min vertraging heeft, krijg ik ongeveer op het moment dat ik instap een bericht dat em 12 min vertraging heeft....

het werkt "soms".

maar zelden op tijd, of t' is te zeggen: nooit op een moment dat je op basis van die info kan beslissen om wat langer op uw werk te blijven tot de volgende trein er is..
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: SMS-dienst vertragingen Infrabel/NMBS?

Bericht door Shrek »

Mijn school ligt op 5 minuten wandelen van het station. Wij krijgen de sms meestal wel op tijd zodat we nog ne koffie kunnen gaan drinken aan het maschien :mrgreen:
Plaats reactie