M6 naar De Panne

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Merijn
Berichten: 477
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:40
Locatie: Haacht

M6 naar De Panne

Bericht door Merijn »

Wie kan mij helpen voor zaterdag....?

Ik ben viavia te weten gekomen dat er in het weekend een ICT trein van Essen naar De Panne zouden rijden die bestaan uit M6-rijtuigen. Klopt dit of is dit een wild gerucht?

Heb die informatie nodig om te beslissen welk treintraject ik zal doen nu zaterdag.....

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

zover ik gelezen heb hier op forum zouden het idd m6 moeten zijn in die ict op weekenddagen
Gebruikersavatar
Merijn
Berichten: 477
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:40
Locatie: Haacht

Gelezen

Bericht door Merijn »

Na wat speurwerk, heb ik het gevonden. Dank hiervoor!! Zullen knappe foto's worden hoop ik :D
Bert

Bericht door Bert »

Jammer ik had liever terug AM 86 zoals vorig jaar. :(
M6 is ook al iets hé :P
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bert schreef:Jammer ik had liever terug AM 86 zoals vorig jaar. :(
M6 is ook al iets hé :P
Zondag één MS 75 gezien op de lijn van De Panne.
Laatst gewijzigd door Jonathan op 11 jul 2006, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Lekker gezellig :|
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

Jonathan schreef:
Bert schreef:Jammer ik had liever terug AM 86 zoals vorig jaar. :(
M6 is ook al iets hé :P
Zondag één MS 75 gezien op de lijn van De Panne.
Die komt van Charleroi of Chatelet.
Deze worden in Kortrijk ontkoppeld. De ene gaat naar Oostende de andere gaat naar De Panne.
AM80
Berichten: 134
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:09
Locatie: Oostende

Bericht door AM80 »

Vandaag werd de ICT De Panne - Essen verzorgd door 2 Breaks.
En dan zeggen dat ik mijn madam zo zot gekregen had van naar De Panne te gaan, alleen om met een duikbrilletje terug te kunnen komen, k was er meteen aan voor de moeite. Gelukkig werd alles nog goed gemaakt door het feit dat we Gent - Brussel hebben mogen afleggen in I10 Rijtuigen. Trouwens die laatste zijn ferm comfortabel vind ik :)

AM80
Gebruikersavatar
Merijn
Berichten: 477
Lid geworden op: 05 jul 2006, 19:40
Locatie: Haacht

Bericht door Merijn »

AM80 schreef:Vandaag werd de ICT De Panne - Essen verzorgd door 2 Breaks.
En dan zeggen dat ik mijn madam zo zot gekregen had van naar De Panne te gaan, alleen om met een duikbrilletje terug te kunnen komen, k was er meteen aan voor de moeite. Gelukkig werd alles nog goed gemaakt door het feit dat we Gent - Brussel hebben mogen afleggen in I10 Rijtuigen. Trouwens die laatste zijn ferm comfortabel vind ik :)

AM80
Die M6'en rijden enkel in het weekend, en inderdaad die duikbrilletjes rijden niet meer. Ze hadden net iets teveel klachten van "Plopsaland-gangers" ontvangen volgens mij.

Wel kunnen in de week de klassieke tweetjes zien naar De Panne (soms zelfs gemoderniseerd!)
tonicorsari

Bericht door tonicorsari »

op de site van de Nmbs maakt men niet duidlijk met welke trein de ICT dienst wordt uitgevoert
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Dinsdagavond moest ik de trein nemen te Koksijde naar Zedelgem via Lichtervelde. Twee Breaks, die 3 minuten eerder in zijn beginstation De Panne vertrokken was, kwam al boemvol aan te Koksijde!
Reizigers die opstappen te Veurne, Diksmuide, Kortemark, ... mogen het dus vergeten om een zitplaats te hebben!
Duikbril AM86

Bericht door Duikbril AM86 »

Is 2006 geen feestjaar voor de lijn 73 Gent-Sint-Pieters - De Panne?

10 jaar onder de draad 1996 - 2006 :D
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Duikbril AM86 schreef:Is 2006 geen feestjaar voor de lijn 73 Gent-Sint-Pieters - De Panne?

10 jaar onder de draad 1996 - 2006 :D
Allé, toch nog iemand die dat opgemerkt heeft! :lol:
Plaats reactie