Pagina 1 van 5

Turnhout-Manage

Geplaatst: 07 feb 2006, 10:21
door bartolomew
reactie van de nmbs op http://www.turnhoutblogt.be/wp/index.php

alles wordt weer een beetje in het belachelijke getrokken en geminimaliseerd

Geplaatst: 07 feb 2006, 10:51
door Wout
Onzin, door het 2de spoor tussen Herentals en Tielen gaan dus nooit die vertragingen verminderen.

Geplaatst: 07 feb 2006, 11:28
door bartolomew
dat had je wel kunnen denken, maar ze denken in de Frankrijkstraat nog steeds dat ze de Kempenaars met een dode mus kunnen blij maken. Ik krijg zo echt het gevoel dat ze bedoelen dat we blij mogen zijn dat er al een trein komt in Turnhout.

Geplaatst: 07 feb 2006, 11:31
door Wout
bartolomew schreef:Ik krijg zo echt het gevoel dat ze bedoelen dat we blij mogen zijn dat er al een trein komt in Turnhout.
Zeg maar in de ganse Kempen.

Geplaatst: 07 feb 2006, 12:48
door Bart
bartolomew schreef:Ik krijg zo echt het gevoel dat ze bedoelen dat we blij mogen zijn dat er al een trein komt in Turnhout.
:D :D . En zijt ge daar blij om?? :wink:

Geplaatst: 07 feb 2006, 14:24
door bartolomew
amai nog niet, maar eentje meer zou me toch nog iets blijer maken

Geplaatst: 07 feb 2006, 14:28
door Bart
bartolomew schreef:amai nog niet, maar eentje meer zou me toch nog iets blijer maken
Awel mij ook :wink: .
Dat ze die diensten maar aan fn geven, tis een schoon ritje naar Turnhout 8)

Geplaatst: 07 feb 2006, 14:33
door Wout
Nee nee aan LML of aan FTR :twisted:

Geplaatst: 07 feb 2006, 14:45
door Speedy
Bart schreef:
bartolomew schreef:amai nog niet, maar eentje meer zou me toch nog iets blijer maken
Awel mij ook :wink: .
Dat ze die diensten maar aan fn geven, tis een schoon ritje naar Turnhout 8)
Dat ze die diensten dan maar in reeks L steken en de reeks A die ritten nr Hasselt in't weekend teruggeven...
(heb gezien da jij in't weekend nr Hasselt bent geweest..heb zelf heel't weekend tss Brussen en Turnhout gebolt..)

Geplaatst: 07 feb 2006, 14:58
door Bart
Speedy schreef:
Bart schreef:
bartolomew schreef:amai nog niet, maar eentje meer zou me toch nog iets blijer maken
Awel mij ook :wink: .
Dat ze die diensten maar aan fn geven, tis een schoon ritje naar Turnhout 8)
Dat ze die diensten dan maar in reeks L steken en de reeks A die ritten nr Hasselt in't weekend teruggeven...
(heb gezien da jij in't weekend nr Hasselt bent geweest..heb zelf heel't weekend tss Brussen en Turnhout gebolt..)
Hela Speedy, ons schoon dienstjes niet afpakken hé :wink: .
Er komen plaatsen vrij in de L, dus als je naar Hasselt wil bollen Papierke invullen en dat komt dik in orde. :P

Geplaatst: 17 mar 2006, 20:55
door Jonathan
Mijn oplossing hiervoor is:
In de week:
IC trein Kortrijk-Turnhout (via Brussel)
IR g trein Brussel-Turnhout
IR Sint-Niklaas-Manage (met haltes te Besele, Sinaai, Lokeren, Zele, Dendermonde, Opwijk, Merchtem, Asse en dan Brussel. Daarna laat ge de trein stoppen waar vroeger de IR g stopte)
In het weekend:
IR f laten doorrijden tot Turnhout. Je hoeft absoluut geen inspanningen te doen om die trein de uren te doen nemen die de
IR g nu heeft in het Weekend.

Geplaatst: 17 mar 2006, 21:32
door Wover
hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)

Geplaatst: 17 mar 2006, 21:35
door OO-MSS
Jonathan schreef: IC trein Kortrijk-Turnhout (via Brussel)
de Poperingers zouden dan hun rechtstreekse naar Brussel verliezen
IR f laten doorrijden tot Turnhout. Je hoeft absoluut geen inspanningen te doen om die trein de uren te doen nemen die de
IR g nu heeft in het Weekend.
is ook niet zo een Goed idee in Kortrijk-Turnhout (via Gent) is er weinig intresse wat intressanter is is van Turnhout naar A'pen of Brussel

Geplaatst: 17 mar 2006, 22:06
door Wover
of van de ICT een IR maken en heel het jaar laten rijden, maw de IR turnhout-brussel gewoon laten doorrijden via gent - brugge...

Geplaatst: 18 mar 2006, 11:53
door Kris
Jonathan schreef:Mijn oplossing hiervoor is:
IR Sint-Niklaas-Manage (met haltes te Besele, Sinaai, Lokeren, Zele, Dendermonde, Opwijk, Merchtem, Asse en dan Brussel. Daarna laat ge de trein stoppen waar vroeger de IR g stopte)
Waarom het probleem niet verplaatsen naar Dendermonde en St.-Niklaas? :roll: