Turnhout-Manage

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

een probleem verplaats je ni da moet ge oplossen :-)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
bartolomew
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:39
Locatie: Turnhout

Bericht door bartolomew »

ik dacht zelf aan een andere verbinding, nl. Turnhout-Mouscron met stops in Turnhout,Tielen, Herentals, Lier, Mechelen, Brussel N/C/Z, Enghien, Ath, Leuze, Tournai, Herseaux, Mouscron
Jonathan

Bericht door Jonathan »

bartolomew schreef:ik dacht zelf aan een andere verbinding, nl. Turnhout-Mouscron met stops in Turnhout,Tielen, Herentals, Lier, Mechelen, Brussel N/C/Z, Enghien, Ath, Leuze, Tournai, Herseaux, Mouscron
De BTTB wild e reizigers uit Kortrijk ook een betere verbinding geven, dus laat ik hem langs daar gaan :!:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

OO-MSS schreef:de Poperingers zouden dan hun rechtstreekse naar Brussel verliezen
Ah, neen hé. De IC L blijft rijden, wel zonder tussenstop in Sinaai en Belsele.
bartolomew
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:39
Locatie: Turnhout

Bericht door bartolomew »

volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Jonathan

Bericht door Jonathan »

bartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC A :!:
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Ooow, yes I11'en uit Poperinge?!
Henk
Berichten: 231
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:41
Locatie: Oostende

Bericht door Henk »

Jonathan schreef:
bartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC A :!:
Er komt sowieso een tweede snelle IC (via HSL) van Luik naar Brussel. Een verlenging naar Gent en Kortrijk is dan wellicht op termijn een haalbare kaart. En er zou vanuit Maastricht interesse zijn voor zo'n dienst.
Wover

Bericht door Wover »

Jonathan schreef:
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Ik ben Tielen 'vergeten' omdat je zei dat het een IC zou worden, en aangezien Tielen een dorp is van misschien 800 inwoners, vond ik dat niet echt de moeite ;)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Henk schreef:
Jonathan schreef:
bartolomew schreef:volgens mij beter een IC-trein Kortrojk-Gent-Brussel-Leuven-Luik (via HSL 2)- Maastricht
Je kunt die dan wel heel moeilijk een halfuurdienst laten doen met de IC L en de IC A :!:
Er komt sowieso een tweede snelle IC (via HSL) van Luik naar Brussel. Een verlenging naar Gent en Kortrijk is dan wellicht op termijn een haalbare kaart. En er zou vanuit Maastricht interesse zijn voor zo'n dienst.
dat zou gent worden normaal want die moet ook nog een extra verbinding bijkrijgen zo ik begrepen heb
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5268
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Bericht door overweg13 »

Jonathan schreef:
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Hallo,

Je dienstregeling voldoet niet aan het spiluur 00/30. Vermits alle andere diensten op het NMBS-net en de meeste gecadanceerde busdiensten dat wel doen, is de jouwe onbruikbaar.
Met vriendelijke groet

overweg13
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

die opmerkingen wou ik zelfs nog ni maken :)
Jonathan

Bericht door Jonathan »

overweg13 schreef:
Jonathan schreef:
Wover schreef:hehe ik zie dat volledig zitten :P

en die IC Kortrijk - Turnhout, waar zou je die dan zoal laten stoppen, want L15 is nu ni echt een IC lijn e (Kortijk - Gent - Brussel - Mechelen - Lier - Herentals - Turnhout dan ofzo?)
Ge zijt Tielen vergeten. Ik heb zelf een dienstregeling gemaakt voor de door mij genaamde IC O:
IC O Kortrijk-Turnhout
Aankomsten staan eerst dan het vertrek:
Kortrijk :48
Gent-Sint-Pieters :08 :09
Brussel-Zuid :47 :49
Brussel-Centraal :53
Brussel-Noord :56 :58
Mechelen :12 :13
Lier :28 :29
Herentals :41 :42
Tielen :48
Turnhout :55

IC O Turnhout-Kortrijk
Van/Naar Uur aankomst Uur vertrek
Turnhout :06
Tielen :13
Herentals :19 :20
Lier :32 :33
Mechelen :47 :49
Brussel-Noord :05 :06
Brussel-Centraal :10
Brussel-Zuid :15 :17
Gent-Sint-Pieters :45 :46
Kortrijk :07
Hallo,

Je dienstregeling voldoet niet aan het spiluur 00/30. Vermits alle andere diensten op het NMBS-net en de meeste gecadanceerde busdiensten dat wel doen, is de jouwe onbruikbaar.
Gewoon uitgerekent op dat de trein in Kortrijk telkens een halfuur later dan de IC L zou vertrekken. Maar je hebt gelijk. Het zit nogal slecht met de IC C en de IR i. Dienstregelingen maken is nu eenmaal een van de moeilijkste dingen die er op de wereld bestaan. Maar aan dan splituur voldoet lang niet alles, hé :!:
Wout

Bericht door Wout »

Volgens mij reed men X aantal jaren geleden Turnhout-Kortrijk ipv Turnhout-Manage.
Plaats reactie