Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
wrpint
Berichten: 206
Lid geworden op: 06 feb 2006, 16:07
Locatie: MI

Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Bericht door wrpint »

Vandaag alle IR e treinen van Hasselt naar Mol-Antwerpen beperkt tot Leopoldsburg (en omgekeerd). Geen haltes in Balen en Mol. Iemand enig idee wat er gaande is? Railtime.be geeft niet de reden.
Molenbruch Y.
Berichten: 745
Lid geworden op: 03 aug 2006, 21:51

Re: Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Bericht door Molenbruch Y. »

Dag,

Het gaat gewoon om aangekondigde werkzaamheden. Kijk maar eens naar de werfinfo voor alle details.

Groeten,
Sander14

Re: Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Bericht door Sander14 »

Volgens Railtime zijn er werken tussen Leopoldsburg en Mol. Dit weekend en volgend weekend daardoor bussen tussen de 2 genoemde plaatsen.
LML
Berichten: 1393
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Bericht door LML »

In Mol rijden er trouwens werkreinen met nieuwe dwarsliggers, rails en keien op en af...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
wrpint
Berichten: 206
Lid geworden op: 06 feb 2006, 16:07
Locatie: MI

Re: Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Bericht door wrpint »

Bedankt voor de antwoorden. Ik had blijkbaar niet verder dan mijn neus lang is gekeken. Ik zocht op een bepaald treinnummer en dan vond ik enkel de info dat balen en mol geen halte voorzien is, maar niet de reden (bij meer details). Op werfinfo staat het inderdaad wel duidelijk vermeld.
ijzeren rijn 82
Berichten: 402
Lid geworden op: 23 apr 2010, 21:50

Re: Wat is er gaande op L15 Mol-Hasselt (zaterdag 19 maart)

Bericht door ijzeren rijn 82 »

De bus is gewoon ook in Balen gestopt
de trein lepoldsburg-Hasselt reed gewijzigd en geeft aansluiting op de bus
met als gevolg dat je in Hasselt geen aansluiting had in Mol wel
wel verdomd lastig bij de laatste rit Mol V 21.13 naar Leopoldsburg en verder met de trein naar hasselt , Als daar de Laatste trein naar oostende v22.01 niet wordt tegengehouden , de conducteur op de bus en personeel in Leopoldsburg hebben Hasselt verwittigd dat er nog 20a25 reizigers op de bus alleen al nog naar Leuven willen , maar da aansluiting werd gewijgerd , nu weet ik niet of het nog is kunnen voorkomen , maar vindt toch triest
Wat ook nog opviel ( reed met de bus) dat er meer dan 3/4 van de reizigers "uit de lucht komt gevallen" en niet weten wat er gaande is , de meeste dachten dat er weer een stel in panne stond of zo iets , dit heb ik voorgaande keren ook al is opgemerkt , de info bij werken kan ook wel beter
Volgend weekend zijn er ook werken gepland tussen Mol-Leopoldsburg
Plaats reactie