Acties in Charleroi

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
The Magical taz

Acties in Charleroi

Bericht door The Magical taz »

Lijn 124 Brussel-Zuid - Charleroi-Zuid: Zwaar verstoord verkeer. 15:08 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Zwaar verstoord verkeer. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 154 Namen - Dinant: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden 14:55 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Namen.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 144 Gembloux - Jemeppe-sur-Sambre: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden 14:52 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Gembloux.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 162 Namen - Aarlen: Onderbroken verkeer. 14:50 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Namen.
Het treinverkeer is onderbroken tussen Namen en Ciney. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 161 Brussel-Noord - Namen: Onderbroken verkeer. 14:48 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Namen.
Het treinverkeer is onderbroken tussen Ottignies en Namen. Situatie hersteld tegen einde namiddag.

Lijn 125 Luik-Guillemins - Namen: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden 14:41 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Namen.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 117 's-Gravenbrakel - Luttre: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:56 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 112 La Louvière-Centrum - Charleroi-Zuid: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:40 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 130 Charleroi-Zuid - Namen: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:38 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 118 La Louvière-Centrum - Bergen: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:36 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 132 Charleroi-Zuid - Couvin: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:33 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 130A Charleroi-Zuid - Erquelinnes: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:30 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Charleroi-Zuid.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.

Lijn 140 Charleroi-Zuid - Ottignies: Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. 13:20 Er is een werkonderbreking aan de gang bij een deel van het personeel van de NMBS-Groep in het station van Fleurus.
Het treinverkeer is voorlopig opgehouden. Situatie hersteld tegen eind namiddag.


Ik vraag me af wat het excuus (redenen zijn er voor mij niet om onaangekondigde acties te houden die de reiziger weer maar eens in de problemen brengt) van de dag zal zijn.

Die hebben waarschijnlijk zo'n scheurkalender met het excuus van de dag.

Ik ben dit meer dan kotsbeu. En dan is men verbaasd dat de reiziger kritiek heeft.
benoit
Berichten: 147
Lid geworden op: 09 okt 2010, 15:25

Re: Acties in Charleroi

Bericht door benoit »

Beeld van railtime op dit moment...
Bijlagen
Railtime.pdf
(148.61 KiB) 227 keer gedownload
Darko

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Darko »

Hebben die nu gvd weer geen goesting om te werken? als er onaangekondigde acties zijn.. dan zijn het ALTIJD deze depots.. (toevallig ook altijd waalse depots)
Galactic

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Galactic »

Mijn eerste reactie was ook van : "tis alweer in Charleroi!!" :?
Om de zoveel weken vinden die een reden om te staken.
Ik vraag me af wat de reden nu is....
Darko

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Darko »

Galactic schreef:Mijn eerste reactie was ook van : "tis alweer in Charleroi!!" :?
Om de zoveel weken vinden die een reden om te staken.
Ik vraag me af wat de reden nu is....
Geen melkjes bij de koffie?

of: Te warm in de stuurpost

of: tis te mooi weer om te werken


take a pick!
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Stef »

Op het radionieuws zeiden ze dat het over onderhandelingen betreffende premies ging.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5274
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Acties in Charleroi

Bericht door overweg13 »

Het gaat om de onderstationschefs blijkbaar. Als gebruiker vraag je je soms af of die nog wel bestaan, want je ziet ze nooit meer, maar dat hebben ze dus vandaag nog even rechtgezet. De schoften. (Sommige dan toch...)
Met vriendelijke groet

overweg13
Peche

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Peche »

overweg13 schreef:Het gaat om de onderstationschefs blijkbaar. Als gebruiker vraag je je soms af of die nog wel bestaan, want je ziet ze nooit meer, maar dat hebben ze dus vandaag nog even rechtgezet. De schoften. (Sommige dan toch...)
Die OSTCH zitten grotendeels in hun kotje met 4 muren om alle redenen van vertraging te vermelden.
In Kortrijk lopen ze 50% rond 50% in hun kotje...
Peche

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Peche »

Peche schreef:
overweg13 schreef:Het gaat om de onderstationschefs blijkbaar. Als gebruiker vraag je je soms af of die nog wel bestaan, want je ziet ze nooit meer, maar dat hebben ze dus vandaag nog even rechtgezet. De schoften. (Sommige dan toch...)
Die OSTCH zitten grotendeels in hun kotje met 4 muren om alle redenen van vertraging te vermelden.
In Kortrijk lopen ze 50% rond 50% in hun kotje...
En eigenlijk feitelijk zouden wij ook moeten actie voeren tegen de premies. We staan nog meer dan 300€ achter op premies sinds 2008. Maar de vakbond (acv) vond er niets beter op dan een oplossing voor dit problematiek goed te keuren: wij krijgen onze premies niet, maar mogen wel zonder diabolo toeslag naar de luchthaven... Hoe rond kunt ge maar zijn, ik wil mijn 300€...
dentheo
Berichten: 8172
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Acties in Charleroi

Bericht door dentheo »

Heeft TC nog altijd geen "procedure" om de treinen te houden waar ze rijden ?
Deze namiddag verdwenen de dubbeldekkers weer naar Charleroi, maar er kwamen er geen terug....
Theo
Groeten vanop de Heide
ferry
Berichten: 316
Lid geworden op: 28 mei 2008, 21:50

Re: Acties in Charleroi

Bericht door ferry »

Hoi


Op lijn 12 waren IC van 16:17 en 17:17 gewoon afgeschaft...!


w
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Robin »

ferry schreef:Hoi


Op lijn 12 waren IC van 16:17 en 17:17 gewoon afgeschaft...!


w
de meest drukke dus. De reizigers zullen blij zijn geweest
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
dentheo
Berichten: 8172
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Acties in Charleroi

Bericht door dentheo »

ferry schreef:Hoi


Op lijn 12 waren IC van 16:17 en 17:17 gewoon afgeschaft...!


w

Dat bedoel ik, voor zover ik kon zien, heeft men geen enkele dubbeldekker tijdens de staking laten "keren" in Brussel....alles de fuik in.
Laatst gewijzigd door dentheo op 06 apr 2011, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Gebruikersavatar
Adler
Berichten: 5301
Lid geworden op: 21 mar 2007, 15:01

Re: Acties in Charleroi

Bericht door Adler »

En dan maar kritiek zitten geven als er iemand op Facebook iets durft te zeggen over de voortdurende stakingen bij de NMBS.
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5274
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Acties in Charleroi

Bericht door overweg13 »

Ik denk dat het stilaan duidelijk is dat dit niet kan blijven duren. Het ergste is dat dit allemaal verkocht wordt als een democratisch recht, terwijl het dat helemaal niet (meer) is. Onooglijke minderheden kunnen het hele systeem in het honderd sturen: dat is je reinste guerrilla.
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie