HLE 27 MUX

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

en die ene kabel ligt dan ook in de M6en ?
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:en die ene kabel ligt dan ook in de M6en ?
yep zowel in M6 als in i11
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

dus de 27-mux kan ook met I11-stuurstanden rijden? :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:dus de 27-mux kan ook met I11-stuurstanden rijden? :P
neen omdat een i11 stuurrijtuig niet voorzien is om de elektronica van een 27 te bevelen, die herkend die gewoonweg niet. de M6 stuurijtuigen zouden hier echter wel moeten van voorzien zijn
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Bericht door Joris »

hallo,
Maar 27 MUX+I11+27 MUX is dus wel mogelijk veronderstel ik.
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Joris schreef:hallo,
Maar 27 MUX+I11+27 MUX is dus wel mogelijk veronderstel ik.
Groeten,
Joris De Mol
idd dat is mogelijk omdat de rijtuigen zelf enkel de info moeten doorgeven, ze verwerken zelf niets, zo is het ook mogelijk om
13+i11+13 in TS te laten rijden en ik heb zelf al mogen ondervinden dat dit serieuse turbotreintjes zijn
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

beatrix plakte toch ni vanachter in het rijtuig? :lol:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Shrek schreef:beatrix plakte toch ni vanachter in het rijtuig? :lol:
neen want op da moment stond de 2de 13 aanwezig in de samenstelling niet in dienst, het stukje losse rit ervoor hebben we dat gedaan :-)
Wover

Bericht door Wover »

Kzie u al zo'n raceke houden, 0-100 in ... seconden (met 6 rijtuigen en 2 13'en zal dat toch ook niet veel meer als 20 seconden zijn denk ik?)
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:Kzie u al zo'n raceke houden, 0-100 in ... seconden (met 6 rijtuigen en 2 13'en zal dat toch ook niet veel meer als 20 seconden zijn denk ik?)
da is te zien op welke plaats he, vanuit gent st pieters richting brussel ga da vlotter dan van luik richting brussel zuid vertrekken, daar op da hellend vlak :twisted: :twisted:
Jonathan

Bericht door Jonathan »

Steven schreef:
Wover schreef:Kzie u al zo'n raceke houden, 0-100 in ... seconden (met 6 rijtuigen en 2 13'en zal dat toch ook niet veel meer als 20 seconden zijn denk ik?)
da is te zien op welke plaats he, vanuit gent st pieters richting brussel ga da vlotter dan van luik richting brussel zuid vertrekken, daar op da hellend vlak :twisted: :twisted:
Richting Brussel gaat dat toch naar beneden :?:
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

neen van luik naar ans (richting brussel) gaat da liefst 3,3% berg op :-) de zwaarste helling van belgie
Wover

Bericht door Wover »

Achzo,

In Leuven staat er anders ook zo'n bord, onder een sein

Eerst dus het sein, dan eronder een bord "TBL" en daaronder een hellingsbord met "i<11" ofzoiets.

Dus ik nam aan dat dat een helling van 11% zou zijn, maar da's misschien wat overdreven :P
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

Wover schreef:Achzo,

In Leuven staat er anders ook zo'n bord, onder een sein

Eerst dus het sein, dan eronder een bord "TBL" en daaronder een hellingsbord met "i<11" ofzoiets.

Dus ik nam aan dat dat een helling van 11% zou zijn, maar da's misschien wat overdreven :P
hellingen worden altijd in promille uitgedruk, dus per duizend, niet per 100 kortwe 11/1000 = 1,1%
Bert

Bericht door Bert »

Vandaag heb ik de 2723 gezien en die was ook reeds uitgerust met MUX! :wink: Afbeelding Afbeelding Op de kwaliteit van de foto's moet je niet letten. :)
Plaats reactie