Ex-stations lijn 42 (Rivage - Gouvy)

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
SvMp

Ex-stations lijn 42 (Rivage - Gouvy)

Bericht door SvMp »

Als het weer meezit ga ik donderdag stations fotograferen langs lijn 42. Waarschijnlijk ga ik donderdag van Coo tot Gouvy doen. Later nog eens Rivage tot Coo doen.

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_42
Er zijn zeer veel ex-stations langs deze spoorlijn. Zelfs meer dan stations die nog in gebruik zijn. Een aantal keren de lijn vanuit de trein gezien, best veel gebouwtjes die er nog staan.

Helaas kan ik op de Wikipedia-pagina niet zijn welke gebouwen er nog staan. Daarom dit topic. Ik zoek info over ex-stations aan de lijn waarvan er nog duidelijke sporen zijn. Dat kan een gebouw of een perron zijn. Het is onbegonnen werk om naar elk ex-station te gaan om te kijken wat er nog ligt, van een groot deel zal niets meer te zien zijn, en het heeft geen zin om zo'n plek op te zoeken.

Vlakbij Gouvy heb ik vanuit de trein nog een compleet perron gezien (vervallen). Is dat een stations geweest? Misschien Bovigny? Maar er zijn nog een paar anderen die er vlakbij liggen.
Plaats reactie