Cadeaubiljet 1e klasse

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
treinbruno
Berichten: 2405
Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
Locatie: Singapore

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door treinbruno »

Treinbruno, jij met al je Campussen, hoeveel heb jij er gekregen?
Ik heb er momenteel nog maar 1 gekregen, waarschijnlijk voor mijn gewone treinkaart.

K'heb tussen 1 januari en 1 mei wel maar 1 campuskaart gevallideerd, straks als ik thuis ben eens kijken of ik er nog eentje heb gekregen :)

Mijn moeder heeft ook een treinkaart gehad in deze periode (wel maar 3 maand ofzo), maar heeft nog altijd geen brief gekregen. Zou het kunnen dat je alleen een brief krijgt als je treinkaart heel de periode van 1 januari tot 1 mei geldig was? (jaarabo dus)
Afbeelding
rvdborgt
Berichten: 4326
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:09

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door rvdborgt »

treinbruno schreef:Mijn moeder heeft ook een treinkaart gehad in deze periode (wel maar 3 maand ofzo), maar heeft nog altijd geen brief gekregen. Zou het kunnen dat je alleen een brief krijgt als je treinkaart heel de periode van 1 januari tot 1 mei geldig was? (jaarabo dus)
Geen idee. Ik heb al jaren een jaarkaart, maar ik heb nog geen brief gezien.

Groetjes,
Rian
Pendelaar

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Pendelaar »

Hier nog niets ontvangen, ben nochtans al lang treinkaarthouder (jaarabo).
Brent

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Brent »

wbrm schreef:Ik heb hem gisteren gekregen.
Eerst blablabla... en dan oh leuk :mrgreen:
Nu maken ze nog winst(nu ja...) als veel gezinnen/groepen nu 1 keer 1e klas gaan reizen(zonder abbo). Of de persoon met abbo in 2e gaan zitten met dagkaart voor 1e :?
Ja ik vond het eigenlijk ook een beetje langdradig - ik heb die brief vandaag ontvangen, ook al heb ik een treinkaart 1ste klasse - en er stonde ook veel technische woorden in voor de 'dagdagelijkse reiziger'...
Nicholas
Berichten: 176
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:26

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Nicholas »

Ik vind het ook een mooi gebaar, en de brief vind ik nu niet (overdreven) langdradig :)
Hogersluys
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 sep 2008, 18:19

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Hogersluys »

^^Mee eens. Het moet nu ook geen jip-en-janneketaal zijn hé. :wink:
Gebruikersavatar
Dieselfreak
Berichten: 2065
Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent

Re: "Wij zijn niet tevreden."

Bericht door Dieselfreak »

melle schreef:Als je deze brief inwisselt krijg je een biljet waarmee je één dag lang met de trein kan rijden in eerste klas van 06/06/2011 tot en met 31/08/2011!
Moet je bij het inwisselen vermelden op welke dag dat blijet geldig moet zijn, of moet je er zelf een datum op invullen?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gebruikersavatar
Zorba
Berichten: 149
Lid geworden op: 25 nov 2010, 22:16

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Zorba »

Vandaag ook gekregen :) Ben er absoluut wel blij mee, maar voor mij was dat niet nodig, ik ben al blij dat mijn abbo wordt betaald door m'n werkgever.
jotie
Berichten: 365
Lid geworden op: 06 aug 2008, 17:17

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door jotie »

Ik vind dat toch een beetje een rare 'geste' hoor. Je verzacht het leed niet door een gratis reisje, maar bon, het gebaar telt zeker?
Voor mezelf vind ik het wel leuk om nog eens te proberen zoveel mogelijk lijnen op een dag te verkennen.
LML
Berichten: 1390
Lid geworden op: 07 mar 2009, 17:55
Locatie: LML

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door LML »

Ik heb eerder het gevoel dat ze met de gratis 1ste klassebiljetten naar uwe kop smijten, om bij de meeste reizigers de gemoederen te sussen...

En volgende week (de 15de) gaan ze waarschijnlijk nogeens lekker staken/3x 20 minuten het werk neerleggen... JIHAAA!!!... :mrgreen:
Dan begint het spelleke gewoonweg van vooraf aan...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Stef »

Heb de brief ook ontvangen. Dus men mag met die cadeaupas een hele dag sporen op het net? Ik zou er dan graag gebruik van maken om zoveel mogelijk van het net te verkennen en zeker stukken waar ik nooit kom. Graag zou ik de lijn Luik - Luxemburg (IR via Gouvy) eens helemaal afrijden. Maar mag men met dit ticket tot in Luxemburg rijden? (of Roosendaal, Rijsel & Maastricht?)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
fets
Berichten: 183
Lid geworden op: 06 sep 2009, 10:19
Locatie: 1210

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door fets »

Stef schreef:Heb de brief ook ontvangen. Dus men mag met die cadeaupas een hele dag sporen op het net? Ik zou er dan graag gebruik van maken om zoveel mogelijk van het net te verkennen en zeker stukken waar ik nooit kom. Graag zou ik de lijn Luik - Luxemburg (IR via Gouvy) eens helemaal afrijden. Maar mag men met dit ticket tot in Luxemburg rijden? (of Roosendaal, Rijsel & Maastricht?)
Het is uitzonderd grenspunten, zie voorbeeld op http://yfrog.com/kkj0jkj
Stef
Berichten: 1433
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:53
Locatie: FSN

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Stef »

Miljaar dat valt tegen. Dan zal ik een andere route moeten uitstippelen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door Shrek »

Stef schreef:Miljaar dat valt tegen. Dan zal ik een andere route moeten uitstippelen...
Maar Luxemburg is redelijk goedkoop hoor. 4€ voor heel het land (in 2e klasse wel) en 5€ om de grens over te steken in troisvierges. In Athus kan je de grens dan weer gratis over met het Rodange-trucje :)
Gebruikersavatar
overweg13
Berichten: 5282
Lid geworden op: 01 feb 2006, 10:22

Re: Cadeaubiljet 1e klasse

Bericht door overweg13 »

Shrek schreef:
Stef schreef:Miljaar dat valt tegen. Dan zal ik een andere route moeten uitstippelen...
Maar Luxemburg is redelijk goedkoop hoor. 4€ voor heel het land (in 2e klasse wel) en 5€ om de grens over te steken in troisvierges. In Athus kan je de grens dan weer gratis over met het Rodange-trucje :)
En waar zijn die biljetten voor heel Luxemburg te koop?
Met vriendelijke groet

overweg13
Plaats reactie