athus meuselijn

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
13'erke

athus meuselijn

Bericht door 13'erke »

heeft er iemand soms foto's van de athus meuselijn, liefst van het stuk houyet-dinant.
Kben van plan om dit stuk ( in verkorte versie weliswaar) na te bouwen in tijdperk V, dit voor de 13 die er passeert ( als deze ooit nog uitkomt in model want met LSM weet je nooit :evil: )

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22579
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

dinant givet is ni goed zeker? anders moet ge op men site bij treinen is kijken daar staat al ene foto op die je zeker kan gebruiken, de vertakking tussen L154 en L166
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Station Houyet zou ook nog mooi zijn! :wink:
13'erke

Bericht door 13'erke »

ben'k ook van plan om station van Houyet na te bouwen, prachtig gebouwtje :D
Gerard

Bericht door Gerard »

Goederentrein 1352 te Dinant op 7 augustus 2004, misschien kun je deze ook gebruiken :P
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gerard op 08 aug 2006, 10:04, 8 keer totaal gewijzigd.
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Gerard Klein verzoekje kan je de foto iets kleiner maken?
Voor de rest mooie foto.
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
scenicsport

Re: athus meuselijn

Bericht door scenicsport »

Hallo, ben ook op zoek naar dergelijke info.

Momenteel is een kennis van mij en werkzaam bij de NMBS die info aan het bevragen.
Ik ga in ieder geval zelf op 12 Mei naar Saint Ghislain om dan door te rijden en het traject Dinant - Houyet te fotograferen.

PS: iedereen die info heeft en ze per mail kan doorsturen is op voorhand bedankt.
13'erke

Bericht door 13'erke »

@ scenicsport, ondertussen zijn we al een jaartje verder, en ben ik weer eens naar daar getrokken. Foto's, dienstregelingen en een mooie wandeling langs de as zijn te vinden onder reportages op men site. :wink:
scenicsport

Aan 13erke

Bericht door scenicsport »

Ja hoor, via jou site ben ik hier verzeild geraakt.

Grtz
scenicsport

Sporenplan Dinant - Houyet

Bericht door scenicsport »

Aan 13'erke:

Heb een lot stafkaarten opgekocht op schaal 1/25000.
De ligging van de sporen, wissels en aftakkingen in het station van Dinant, Anseremme enz. zijn goed te zien. (Kaart van omgeving Houyet zit er helaas nog niet bij)

Als je interesse hebt, laat het mij weten, ik scan ze in en mail ze naar je door. manum@telenet.be

PS: ik ben ook van plan m'n website aan te passen zodat ik alle stafkaarten uit de provincies Namen en Luik waar spoorlijnen op staan, kan plaatsen.

Mvg Manu aka Scenicsport
Plaats reactie