Oudste trein bijna met pensioen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
factageklerk

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door factageklerk »

[/quote]
hoi wilt ge de foto s ook op deze site zetten !! bedankt !! lucky p 93.[/quote]

Ik heb het geprobeert maar ik ben helaas geen computertechneut :lol: Hoe kan ik dat hier het beste plaatsen , anders moet ik het aan een bereidwillige ziel vragen die dat voor mij wil doen? Ik ga ze ook naar Jos doorsturen (die mij de uitleg en rondleiding gegeven heeft) filmpjes van jullie vertrek heb ik ook die wilt ge ook wel zeker :wink:
Treinen9880
Berichten: 584
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:09
Locatie: Aalter

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door Treinen9880 »

hoi wilt ge de foto s ook op deze site zetten !! bedankt !! lucky p 93.

Ik heb het geprobeert maar ik ben helaas geen computertechneut :lol: Hoe kan ik dat hier het beste plaatsen , anders moet ik het aan een bereidwillige ziel vragen die dat voor mij wil doen? Ik ga ze ook naar Jos doorsturen (die mij de uitleg en rondleiding gegeven heeft) filmpjes van jullie vertrek heb ik ook die wilt ge ook wel zeker :wink:
Ge moet u foto verkleinen naar 800x600 dacht ik. Als het echt niet lukt mag je ze doorsturen naar mij. Stuur eens een PB voor mijn mailadres.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
lucky p 93

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door lucky p 93 »

hoi !! beste iedereen , het is bijna zover onze nieuwe trein (slaaptrein) is bijna klaar om afgeleverd te worden. ter vervanging van de oude leefwagens van de p 93. hij is op komst.
factageklerk

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door factageklerk »

lucky p 93 schreef:hoi !! beste iedereen , het is bijna zover onze nieuwe trein (slaaptrein) is bijna klaar om afgeleverd te worden. ter vervanging van de oude leefwagens van de p 93. hij is op komst.
Dat is goed nieuws , hopelijk word het comfort nog groter voor jullie. Hoewel ik de huidige leefwagens ook wel een paleis op wielen vond. Wanneer komen jullie nog eens langs in Aarschot?


P.S. Ik had geprobeert om de foto's die ik genomen had in Spoorwegjournaal te krijgen met een artikel erbij maar het is jammer genoeg niet gelukt. Weet men nu trouwens ook wat men met de oude leefwagens gaat doen ? Zou zonde zijn om dat te verschroten
lucky p 93

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door lucky p 93 »

factageklerk schreef:
lucky p 93 schreef:hoi !! beste iedereen , het is bijna zover onze nieuwe trein (slaaptrein) is bijna klaar om afgeleverd te worden. ter vervanging van de oude leefwagens van de p 93. hij is op komst.
Dat is goed nieuws , hopelijk word het comfort nog groter voor jullie. Hoewel ik de huidige leefwagens ook wel een paleis op wielen vond. Wanneer komen jullie nog eens langs in Aarschot?


P.S. Ik had geprobeert om de foto's die ik genomen had in Spoorwegjournaal te krijgen met een artikel erbij maar het is jammer genoeg niet gelukt. Weet men nu trouwens ook wat men met de oude leefwagens gaat doen ? Zou zonde zijn om dat te verschroten
hoi de nieuwe leefwagens zijn toegekomen eind juli 20102. momenteel staan we in brugge , werken tussen aarsele & tielt . groetjes.
Jurgen
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 jun 2012, 15:20
Locatie: Aarschot

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door Jurgen »

Fotootje? :wink:
factageklerk

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door factageklerk »

[/quote]
hoi de nieuwe leefwagens zijn toegekomen eind juli 20102. momenteel staan we in brugge , werken tussen aarsele & tielt . groetjes.[/quote]

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst (housewarmingparty's doen jullie daar niet zeker :lol: ) Jullie collega's van de P811 zijn momenteel hier in Aarschot werkzaam , wanneer komen jullie hier nog eens in de buurt? Wat gaat er nu trouwens gebeuren met de oude wagens?
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door msts.be »

Ondertussen heeft men bij de Duitse collega's foto's van een andere leeftrein die met de werken in Spa (Juli 2012) daar heeft gestaan:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 30,6300017 (laatste 3 foto's)

Op de voorlaatste foto is er een I3 te zien. Waar heeft men die opgevist ? Op één erbarmelijk examplaar in Haine-Saint-Pierre na dacht ik dat die allemaal verschroot waren ?
Gebruikersavatar
msts.be
Berichten: 1476
Lid geworden op: 02 feb 2006, 20:06

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door msts.be »

factageklerk

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door factageklerk »

Qua comfort zal het wel een vooruitgang zijn , maar de ramen zijn er precies kleiner en in mindere aantallen aanwezig. De oude trein had wat meer charme :). En heren van de P93 hoe gaat het in jullie nieuwe villa ? Wanneer strijken jullie nog eens neer in de buurt van Aarschot
TommyG
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 jul 2007, 23:12
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door TommyG »

In Vilvoorde staan momenteel zowel de oude als de nieuwe leefwagons... Ik vind de raampjes ook nogal aan de kleine kant...
Jurgen
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 jun 2012, 15:20
Locatie: Aarschot

Re: Oudste trein bijna met pensioen

Bericht door Jurgen »

Dank je wel voor de foto's en info!
Plaats reactie