Depots

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Depots

Bericht door Stijn91 »

In welke depots zal men opleidingen geven voor de Desiro en zitten er verschillen op tegenover de T18?
Darko

Re: Depots

Bericht door Darko »

Stijn91 schreef:In welke depots zal men opleidingen geven voor de Desiro en zitten er verschillen op tegenover de T18?
tuurlijk zijn er enorm verschillen!

en in welke depots.. in elke depot waar hij nodig is hé
Hobbes
Berichten: 747
Lid geworden op: 30 mei 2006, 18:08
Locatie: Hemiksem

Re: Depots

Bericht door Hobbes »

@Stijn91: Een forum dient om vragen te stellen, maar ik krijg de indruk dat ge de laatste tijd maar lukraak vragen op dit forum zit te plaatsen.
Wat voor een vraag is dit nu eigenlijk? Wie kan daar nu in godsnaam nu al op antwoorden, de stellen zijn zelfs nog niet gehomologeerd.
groentje
Berichten: 7282
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Depots

Bericht door groentje »

Dit vind ik anders ook wel een interessante vraag, maar ik besef wel dat het vandaag nog wat vroeg is om te antwoorden waar ze zullen rijden. Als alles volgens plan gaat, gaan de Desiro's eerst rijden op de Athus-Meuse (dus depot Bertrix, mogelijk ook depot Stockem), en op de CR van Aalst naar Braine-L'Alleud, waar vermoedelijk vooral bestuurders van Braine-L'Alleud, van Aalst en van Brussel-Zuid mee rijden. Daarna is het echter nog koffiedik kijken.
Stijn91
Berichten: 3385
Lid geworden op: 08 feb 2011, 18:02

Re: Depots

Bericht door Stijn91 »

Ik dacht men dat al wist?
Mark7758
Berichten: 578
Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Depots

Bericht door Mark7758 »

groentje schreef:Dit vind ik anders ook wel een interessante vraag, maar ik besef wel dat het vandaag nog wat vroeg is om te antwoorden waar ze zullen rijden. Als alles volgens plan gaat, gaan de Desiro's eerst rijden op de Athus-Meuse (dus depot Bertrix, mogelijk ook depot Stockem), en op de CR van Aalst naar Braine-L'Alleud, waar vermoedelijk vooral bestuurders van Braine-L'Alleud, van Aalst en van Brussel-Zuid mee rijden. Daarna is het echter nog koffiedik kijken.
Het is depot Stockem. En Bertix is een onderdeel van Stockem. (Er is alleen maar een wachtlokaal en een tankinstallatie meer niet voor Bertrix)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22512
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Depots

Bericht door Steven »

Depot stockem bestaat volgens mij niet, ik weet enkel bestuurders zitten in Arlon. Het depot is daar terug te vinden op het einde van spoor 1 richting Luxemburg.
HLE 2302
Berichten: 2628
Lid geworden op: 11 sep 2007, 12:51

Re: Depots

Bericht door HLE 2302 »

Stijn91 schreef:In welke depots zal men opleidingen geven voor de Desiro en zitten er verschillen op tegenover de T18?
Dat er verschillen zijn tussen een Desiro en een T18 lijkt mij volstrekt normaal, de T18 is dan ook een LOCOMOTIEF. De désiro is een MOTORSTEL. En men zal overal opleiding geven waar het nodig is zeker.

Brussel-zuid, Antwerpen-centraal, Aalst, Namen en ga zo maar door. Ze moeten nog in eerste commerciële dienst worden ingezet, dan valt dit écht niet te zeggen hoor.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Re: Depots

Bericht door Shrek »

Er komen 300 desiros, ook al krijg je er 100 weg in de depots in de omgeving van brussel, die 200 anderen zullen vrijwel OVERAL gaan rijden. Er komen evenveel desiros als er nu breaks en MS96 samen zijn. Hoeveel depots zijn er waar men geen MS96 en geen break kent? Ik denk dus dat alle depots desiro zullen krijgen...
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Depots

Bericht door Joris »

Hallo,
Shrek schreef:Er komen 300 desiros, ook al krijg je er 100 weg in de depots in de omgeving van brussel, die 200 anderen zullen vrijwel OVERAL gaan rijden. Er komen evenveel desiros als er nu breaks en MS96 samen zijn. Hoeveel depots zijn er waar men geen MS96 en geen break kent? Ik denk dus dat alle depots desiro zullen krijgen...
Antwerpen-Noord?
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22512
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Depots

Bericht door Steven »

depots met reizigersverkeer wel te verstaan he Joris.
Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 2851
Lid geworden op: 03 feb 2006, 21:36
Contacteer:

Re: Depots

Bericht door Joris »

Hallo,
Steven schreef:depots met reizigersverkeer wel te verstaan he Joris.
Sorry, ik kon het niet laten :lol:
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22512
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Depots

Bericht door Steven »

Dat had ik door :mrgreen:
Plaats reactie