Hopelijk wel dan kunnen de afleveringen weer op gang komen.hle2127 schreef:ik heb vandaag op de 08001 gezeten deze verzerkerde de 2160.geen enkel probleem met de deuren
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Hopelijk komen er dan extra Desiro's naar Aalst.dentheo schreef:Hopelijk wel dan kunnen de afleveringen weer op gang komen.hle2127 schreef:ik heb vandaag op de 08001 gezeten deze verzerkerde de 2160.geen enkel probleem met de deuren
we zullen afwachten zeker want ze hadden al grote plannen voor in aalst en daar is nog nik svan gekomen hoe dan ook ze zullen ooit wel is rijden 

Niet te hard roepen, Stijn. Geniet nog maar even van de klasssieke motorstellen.Stijn91 schreef:Hopelijk komen er dan extra Desiro's naar Aalst.
Als er een bordeaux klassiekje in de samenstelling van mijn trein zit, ga ik mij altijd in dat stel zitten, wetende dat het niet meer lang zal duren tot het ermee gedaan is.am62 schreef:Niet te hard roepen, Stijn. Geniet nog maar even van de klasssieke motorstellen.Stijn91 schreef:Hopelijk komen er dan extra Desiro's naar Aalst.
Speciaal voor ongeduldige Stijn91: 08007 is sinds gisteren in dienst gesteld, wat de teller op 9 brengt.
aha
ik vermoed dat de 08001? vandaag heeft gereden op aalst-eigenbrakel(wat nu al elke dag van deze week is ) toen ik naar schellebelle ging stond er niks in kerrebroek toen ik terug kwam wel .ik vermoed dat hij de 2168 heeft verzekerd

-
- Contacteer:
AM 08007 stond op den koer in Brugge
Brugge ga nog moeten wachten met opleiding tot volgend jaar of zou dit nog voor dit jaar zijn
Brugge ga nog moeten wachten met opleiding tot volgend jaar of zou dit nog voor dit jaar zijn
Mijn fotosite
http://www.flickr.com/photos/trainspotterstef/
http://www.flickr.com/photos/trainspotterstef/
-
Als de 08007 in dienst is en hij staat nu in Brugge welke dienst heeft hij dan gereden?trainspotterstef schreef:AM 08007 stond op den koer in Brugge

wordt er niet bedoeld dat hij er net uit fabriek komt ?
-
Zou kunnen. Dan zal er binnenkort wel testritten zijn. Weet al iemand wanneer deze zijn en waar deze dan zal rijdenhle2127 schreef:wordt er niet bedoeld dat hij er net uit fabriek komt ?

Neen. 08007 is al geruime tijd uit de fabriek.hle2127 schreef:wordt er niet bedoeld dat hij er net uit fabriek komt ?
'Er wordt bedoeld' dat 08007 afgenomen is door de NMBS en in commerciële dienst kan ingezet worden.
-
Als deze nu in Brugge staat en in dienst komt waar is dit dan en wanneer zal deze in Brugge vertrekken?nahoj schreef:Neen. 08007 is al geruime tijd uit de fabriek.hle2127 schreef:wordt er niet bedoeld dat hij er net uit fabriek komt ?
'Er wordt bedoeld' dat 08007 afgenomen is door de NMBS en in commerciële dienst kan ingezet worden.

08006, 08008, 08011 en 08012 zijn ook afgenomen. Teller staat op 13.
Alsook 08009.nahoj schreef:08006, 08008, 08011 en 08012 zijn ook afgenomen.