in uwe tuin komen zetten hahaWilson schreef:Waar gaan de 77's nu heen ?
Exit 77.
-
Poldevrek
Re: Exit 77.
Zit er daar enige regelmaat (vaste diensten) in?Joris schreef:Ook niet te vergeten: 12, 36000 en de franse dieseltjes, en soms eens een DLC/57/Veolia.
Buiten 12s zie ik deze machines eigenlijk nooit op de L59
Paul
Re: Exit 77.
Nee toch !Joris schreef:Hallo,
Die gaan de resterende 73-74-82 vervangen vrees ik...
Groeten,
Joris De Mol
Zo snel al !
Die machines dateren uit 2002 als ik me niet vergis !
Zeer triest. Jammer dat ze niet meer trekkkracht hebben, maar wat 'n gebrul hebben ze !
Ik denk dat ik ze binnenkort is ff ga spotten.
Groet, Wilson HLE 11 gek
http://www.youtube.com/wilsonhonda
http://www.youtube.com/wilsonhonda
Re: Exit 77.
Hallo,
73-74-82 uit 2002?
Die zijn wat ouder hoor!
Nuja, de leeftijd om ze buiten dienst te stellen hebben ze nog niet allemaal...
73: (3 schijven) 1965-1974
74: 1965
82: (2 of 3 schijven) 1965-1973
Vooral de laatste schijven 73 en 82 zijn nog geen 40 jaar oud...
En de 77'ers... Dat zijn eigenlijk geen lijndiesels, maar rangeerlocs, en de NMBS gebruikt ze wel als internationale goederenlocs, maar daar zijn ze volgens mij niet echt voor gemaakt...
Groeten,
Joris De Mol
73-74-82 uit 2002?
Die zijn wat ouder hoor!
Nuja, de leeftijd om ze buiten dienst te stellen hebben ze nog niet allemaal...
73: (3 schijven) 1965-1974
74: 1965
82: (2 of 3 schijven) 1965-1973
Vooral de laatste schijven 73 en 82 zijn nog geen 40 jaar oud...
En de 77'ers... Dat zijn eigenlijk geen lijndiesels, maar rangeerlocs, en de NMBS gebruikt ze wel als internationale goederenlocs, maar daar zijn ze volgens mij niet echt voor gemaakt...
Groeten,
Joris De Mol
-
13'erke
Re: Exit 77.
De Frans rijdt ver al zijn treinen via lijn 53Poldevrek schreef:Zit er daar enige regelmaat (vaste diensten) in?Joris schreef:Ook niet te vergeten: 12, 36000 en de franse dieseltjes, en soms eens een DLC/57/Veolia.
Buiten 12s zie ik deze machines eigenlijk nooit op de L59![]()
Paul
Verder zag ik gisteren ook een G2000 van ECR op L53, normaal rijdt die via l 59
-
treinbruno
- Berichten: 2406
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Exit 77.
de astride zie ik af en toe wel nog eens, maar die fretjes heb ik nog maar 1 keer zien passeren in lokeren 

Re: Exit 77.
Hallo,
Astrides zie je hier soms, maar onregelmatig.
De 12 zie ik hier de laatste tijd vrij veel, vandaag heb ik er 3 gezien.
Andere nieuwigheid die me opvalt is dat de laatste dagen precies meer containertreinen met 2x 77 rijden, waarschijnlijk een gevolg van de internationale diensten die ze verloren zijn...
De 23 zag ik hier vorige week vrij vaak rijden, deze week zijn er nog niet zo veel gesignaleerd. Of het moet zijn dat ik ze niet heb gezien, ook best mogelijk.
Groeten,
Joris De Mol
Astrides zie je hier soms, maar onregelmatig.
De 12 zie ik hier de laatste tijd vrij veel, vandaag heb ik er 3 gezien.
Andere nieuwigheid die me opvalt is dat de laatste dagen precies meer containertreinen met 2x 77 rijden, waarschijnlijk een gevolg van de internationale diensten die ze verloren zijn...
De 23 zag ik hier vorige week vrij vaak rijden, deze week zijn er nog niet zo veel gesignaleerd. Of het moet zijn dat ik ze niet heb gezien, ook best mogelijk.
Groeten,
Joris De Mol
-
zugfahrer
Re: Exit 77.
Heb gisteren 17/06 zowel de Volvo trein ( Bad Bentheim ) als de DOW trein naar Osnabruck zien rijden met traxx locomotieven. Tot een goede drie weken terug werden deze nog resp met 2 en drie 77 ATB's gereden ( zelf drie weken terug nog gereden ).
Wat de inzet van de andere 77 atbers betreft zal de internationale trafiek serieus minder worden.
De Zeebrugge/ Antwerpen - Rheinhausen wordt nu ook met deze traxx-en gereden
( eveneens depot Antwerpen ) en al de andere ritten naar Aachen West en Gremberg
eveneens.
Enkel de maasvlakte, Moers en binnenkort misschien ( terug ) de Koln eifeltor worden nog met
77 gereden.
Wat de inzet van de andere 77 atbers betreft zal de internationale trafiek serieus minder worden.
De Zeebrugge/ Antwerpen - Rheinhausen wordt nu ook met deze traxx-en gereden
( eveneens depot Antwerpen ) en al de andere ritten naar Aachen West en Gremberg
eveneens.
Enkel de maasvlakte, Moers en binnenkort misschien ( terug ) de Koln eifeltor worden nog met
77 gereden.
Re: Exit 77.
gistere zag ik nog 1x 77 door mechelen komende van muizen met een autotrein vol met mercedes, dit was een hele lange
-
wimpiespoor
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 21:58
- Locatie: Zeist, Nederland
Re: Exit 77.
En Maasvlakte zal ook afgelopen zijn als op de Havenspoorlijn tussen Kijfhoek en Maasvlakte ETCS de ATB heeft vervangen (nog dit jaar)zugfahrer schreef: Enkel de maasvlakte, Moers en binnenkort misschien ( terug ) de Koln eifeltor worden nog met
77 gereden.
Wim
Re: Exit 77.
Hoe rijden we daar naartoe ? Duren , Euskirchen en dan richting Köln ?zugfahrer schreef: binnenkort misschien ( terug ) de Koln eifeltor worden nog met
77 gereden.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
zugfahrer
Re: Exit 77.
Natuurlijk, ik was die bocht achter de draaischijven van Hauptbahnhof vergeten daarom dacht ik via Euskirchen...zugfahrer schreef:Vroeger via Aachen West, kopmaken en via Duren koln west naar eifeltor.
Maar dat is natuurlijk ook de weg naar Gremberg, niet door Hauptbahnhof.... Domdom
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Exit 77.
Iedereen heeft het recht om zich te vergissendentheo schreef:Natuurlijk, ik was die bocht achter de draaischijven van Hauptbahnhof vergeten daarom dacht ik via Euskirchen...zugfahrer schreef:Vroeger via Aachen West, kopmaken en via Duren koln west naar eifeltor.
Maar dat is natuurlijk ook de weg naar Gremberg, niet door Hauptbahnhof.... Domdom
