Verkochte Rangeerlok
- sammarco1
- Contacteer:
Verkochte Rangeerlok

**********************************************************************************************************
Re: Verkochte Rangeerlok
als ik me niet vergis is da de grondkleur voor de Rail feeding. (rotterdam)
-
Klopt!
De 7378 is nu de (Rotterdam) Rail Feeding 107, en de 7380 is hun 108 geworden.
De 7378 is nu de (Rotterdam) Rail Feeding 107, en de 7380 is hun 108 geworden.
- sammarco1
- Contacteer:
Bedankt, dan weet ik waar ik moet zoeken.... Een primeureke ?

**********************************************************************************************************
-
Waar of waar niet - raar maar waar: dinsdagavond stonden die laatste twee nog hand in hand te Antwerpen Noord!sammarco1 schreef:Bedankt, dan weet ik waar ik moet zoeken.... (mijn cursivering)
- sammarco1
- Contacteer:
Dat kan natuurlijk... ik heb die foto's pertang reeds een dikke maand geleden gemaakt.... of t'zijn er nog 2 andere...

-
Die Verkochte Rangeerloks zullen nog wel geen Betaalde Rangeerloks zijn, in elk geval staan ze nog steeds te Antwerpen Noord.
- sammarco1
- Contacteer:

ik weet niet of je het weet, maar pertang is geen goed nederlands...sammarco1 schreef:Dat kan natuurlijk... ik heb die foto's pertang reeds een dikke maand geleden gemaakt.... of t'zijn er nog 2 andere...

"Pertang" is Antwerps dialect en het betekent "nochtans".Nekvin schreef:ik weet niet of je het weet, maar pertang is geen goed nederlands...sammarco1 schreef:Dat kan natuurlijk... ik heb die foto's pertang reeds een dikke maand geleden gemaakt.... of t'zijn er nog 2 andere...
Het is een woord dat in meerdere dialecten voorkomt maar daarmee is ook alles gezegd.
- sammarco1
- Contacteer:
En vermits die loks nog in antwerpen staan, en (nog) niet in holland... spreken we van pertang...
Ik zal proberen om vanavond nog een foto'ke te placeren van die 2 loks, want vorige week waren die zodanig gedeplaceerd op Antwerpen noord, da'k ze feitelijkst nog beter em kunne fotograferen... De zon erop, echt voor ne fotoshoot...

- sammarco1
- Contacteer:
RRF108 + RRF107 Antwerpen
Den RRF108 en den RRF107 Waren verplaatst ten voordele van den ijzeren weg fotograaf...
Hier altans terhoogte van het spoorweg emplacement ten Antwerpen Noord alwaar men den Tractie-werkplaats onderbrengt van onzere Nationale Maatschapij der Belgische Spoorweegen, en daar waar men den onderhoud van generlei locomotieven bezigt...
http://www.trenomania.org/TMF-Estero/th ... ?album=159
Den RRF108 en den RRF107 Waren verplaatst ten voordele van den ijzeren weg fotograaf...
Hier altans terhoogte van het spoorweg emplacement ten Antwerpen Noord alwaar men den Tractie-werkplaats onderbrengt van onzere Nationale Maatschapij der Belgische Spoorweegen, en daar waar men den onderhoud van generlei locomotieven bezigt...
http://www.trenomania.org/TMF-Estero/th ... ?album=159