Dit komt omdat er slecht de afgelopen 5 jaar (ongeveer..) echt 'actief' gerestaureerd wordt, daarvoor was de groep vrijwilligers veel beperkter, waardoor er veel minder gebeurde en alles buiten stond te verkommeren.gysev schreef:In Baasrode zijn ze al meer dan 20 jaar bezig en als ik mijn dia's uit die tijd bekijk zijn ze eerder achteruit dan vooruit gegaan. Voor mij hoeft het niet meer.factageklerk schreef:Bwah , ik ben er ook eens geweest met scheldeland in stoom toen de 29.013 op bezoek kwam , ik vond dat er toen ook niet veel te zien was![]()
erg veel verkeer was er ook niet in vergelijking met SCM in Maldegem (en die hebben ook maar enkel spoor hé)![]()
Maar ik ben van mening dat dit een vereniging is die nog moet groeien. De cfv3v en scm zijn ook zo beperkt moeten starten, genoeg vrijwilligers hebben en centen geef die mensen nog wat tijd ik denk wel dat daar nog eens interssante dingen kunnen gebeuren
Maar ondertussen gaat alles steeds beter.. en het blijven nog steeds vrijwilligers he.. dus een beetje respect mss..
@factageklerk: ze hebben wel een uitwijkspoor in balgerhoeke.. dat scheelt wel hoor..

@hobbes: daar is niet direct sprake van hoor..
grtz