Scheldeland in Stoom 2009

Aankondigingen van evenementen, afspraken en meetings.
koendb

Re: Scheldeland in Stoom 2009

Bericht door koendb »

gysev schreef:
factageklerk schreef:Bwah , ik ben er ook eens geweest met scheldeland in stoom toen de 29.013 op bezoek kwam , ik vond dat er toen ook niet veel te zien was :?
erg veel verkeer was er ook niet in vergelijking met SCM in Maldegem (en die hebben ook maar enkel spoor hé) :wink:
Maar ik ben van mening dat dit een vereniging is die nog moet groeien. De cfv3v en scm zijn ook zo beperkt moeten starten, genoeg vrijwilligers hebben en centen geef die mensen nog wat tijd ik denk wel dat daar nog eens interssante dingen kunnen gebeuren
In Baasrode zijn ze al meer dan 20 jaar bezig en als ik mijn dia's uit die tijd bekijk zijn ze eerder achteruit dan vooruit gegaan. Voor mij hoeft het niet meer.
Dit komt omdat er slecht de afgelopen 5 jaar (ongeveer..) echt 'actief' gerestaureerd wordt, daarvoor was de groep vrijwilligers veel beperkter, waardoor er veel minder gebeurde en alles buiten stond te verkommeren.
Maar ondertussen gaat alles steeds beter.. en het blijven nog steeds vrijwilligers he.. dus een beetje respect mss..
@factageklerk: ze hebben wel een uitwijkspoor in balgerhoeke.. dat scheelt wel hoor.. :) en bedankt voor het 'vertrouwen' om het zo te noemen :)
@hobbes: daar is niet direct sprake van hoor..

grtz
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Joris schreef:Hallo,
Iemand die plaatjes heeft?
Groeten,
Joris De Mol
Ik, maar de tijd ontbreekt om ze online te plaatsen

EDIT: ondertussen geüpload: http://picasaweb.google.com/trainfreak/ ... andInStoom# (73 foto's)
groentje

Bericht door groentje »

De lijn heropenen staat dacht ik wel in een aantal plannen rond het voorstadsnet van Antwerpen. Maar er zal wel nog veel water door de Schelde stromen vooraleer het zover is.
Zijn er nog stukjes ongebruikt spoor waar je eventueel naar zou kunnen verhuizen? De Gentse haven, misschien?
Trammist

Bericht door Trammist »

groentje schreef:Zijn er nog stukjes ongebruikt spoor waar je eventueel naar zou kunnen verhuizen? De Gentse haven, misschien?
De bietenlijn in Moerbeke?
HLE 2302

Bericht door HLE 2302 »

de lijn ronse - leuze is een pracht van een lijn ...
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Plaats reactie