staat er nog steeds: http://www.hgbtf.net/viewtopic.php?f=37&t=4618Bartjedj schreef:In Mechelen stond tot 2008 (ik weet niet nu) een MS 86-wrak van Pécrot.jan_olieslagers schreef:Begrijp ik nu goed dat die break negen maand ergens heeft staan (liggen?) wachten op zijn herstelling? Dan kan ik begrijpen dat er tekort is aan materiaal, als schade aan zo'n tempo wordt hersteld.
BDJ
Twee treinen botsen in Hoei
Re: Twee treinen botsen in Hoei

Re: Twee treinen botsen in Hoei
Het stel heeft al die tijd in Kinkempois gestaan , naast de werkplaats.jan_olieslagers schreef:Begrijp ik nu goed dat die break negen maand ergens heeft staan (liggen?) wachten op zijn herstelling? Dan kan ik begrijpen dat er tekort is aan materiaal, als schade aan zo'n tempo wordt hersteld.
Kopkast BX was niet meer te transporteren over het spoor , en er werd zelfs gesproken over transport over de weg...
Nu heeft men toch een speciale constructie kunnen maken (las werk) onder de stuurpost , dat de orginele bevestigingspunten en wielstel vervangt door een hulpstel met andere bevestigingspunten. de kop zelf werd volledig ingepakt zodat niets zichtbaar is. Jammer genoeg hebben ze dit stel in Kinkempois ook als donor gebruikt waardoor er al stukken verdwenen zijn.
Stel 429 zal de kopkast krijgen van de 321 (die nu in herstelling is*)
* Heeft een tijdje stil gelegen doordat de 325 en 363 voorrang kregen op herstelling (beiden ongeval)