Als je hulp nodig hebt om iets te organiseren zeg je het maar..The_gold schreef:Er komt schot in de zaak ; ) deze week weet ik meer.
Exit HLE 16?
- trainfreak
Re: Exit HLE 16?
Gisteren omstreeks 14u30 reeds een 16 + M6-rijtuigen langs in Brussel-Noord, spoor 1pirre schreef:heeft er iemand eigenlijk nog 16-en zien rijden de laatste 2 weken? Heb hier geen spots meer kunnen lezen..
Gr,
Peter
- trainfreak
Het beste zal dan zijn om op een bepaald uur (5-10 minuten nadat de meeste treinen zijn aangekomen...) af te spreken ergens in/aan het station denk ik.The_gold schreef:Er is toestemming om de 16'ers in groep te bezoeken aan TW Oostende.
Ik zal een datum proberen te regelen. Heeft iemand een datum in gedachten?
Dan laat ik het weten aan hen. Ik stel voor dat we op een bepaald tijdstip samen verzamelen dan ook, goed?
Groetjes
Laatst gewijzigd door trainfreak op 08 nov 2009, 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
....
Laatst gewijzigd door The_gold op 08 nov 2009, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- trainfreak
Kan je ook doen.The_gold schreef:Zouden we niet beter op een zondag gaan? er moeten waarschijnlijk veel mensen van hier werken op een zaterdag.
Ook qwa uur best iets rond de middag? dat het niet te donker word om enkele kiekjes te nemen...
Maar ik heb de indruk dat de meeste mensen op zondag liever thuis zijn.
Anders een poll opstarten? Of gewoon afwachten tot meer mensne hun mening hebben gegeven.
- trainfreak
-
Ik ben ook geinteresseerd om naartoe te gaan, het is best om in de voormiddag te doen door de zonnestand, het beste uur is tussen 10 en 12 uur, de zon komt recht aan de werkplaats.

-
- Contacteer:
Zeker geïnteresseerd !
Voor mij kan liefst zaterdag of zondag , 's voormiddags dus
Ik denk dat we de groep beter beperken tot forumleden die reageren , en geen poll lanceren
Kwestie van geen 2de bus te moeten inleggen ...
Voor mij kan liefst zaterdag of zondag , 's voormiddags dus
Ik denk dat we de groep beter beperken tot forumleden die reageren , en geen poll lanceren
Kwestie van geen 2de bus te moeten inleggen ...

We doen het op een zaterdag of een zondag (Deze maand eventueel 28 nov) We kunnen het natuurlijk ook nog vroeger doen.
Ikzelf zal waarschijnlijk een van de jongste zijn daar.. maar dat maakt natuurlijk niets uit. Het word een leuke dag en hopelijk zullen we goed weer hebben!
Ikzelf zal waarschijnlijk een van de jongste zijn daar.. maar dat maakt natuurlijk niets uit. Het word een leuke dag en hopelijk zullen we goed weer hebben!
- trainfreak
De reden dat ik het de XXXste wou doen was omdat men dan XX weken heeft om iets te plannen.
Van mij mag je ook komende zaterdag nemen, maar dan zal er minder volk zijn omdat sommigen dan al iets gepland hebben...
En het beste is natuurlijk om met een klein groepje te gaan..
Maar dat zal moeilijk lukken denk ik
Van mij mag je ook komende zaterdag nemen, maar dan zal er minder volk zijn omdat sommigen dan al iets gepland hebben...
En het beste is natuurlijk om met een klein groepje te gaan..
Maar dat zal moeilijk lukken denk ik
Laatst gewijzigd door trainfreak op 08 nov 2009, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.